Dagar då partnern inte vill ha sex..

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar om någon av er som läser detta onanerar efter att ni någon kväll förgäves har försökt att få honom/henne att tända på idén att ha sex? Kan Du säga t ex "[red]ursäkta men jag är så förb* kåt att jag bara MÅSTE få komma NU[/red]" och sedan onanerar där i er säng när den andre försöker sova? Eller går Du kanske till toan och runkar av Dig och lägger Dig sedan som ingenting hänt? Eller går Du till TV rummet, sätter på porrfilm och har det skönt där ensam när hon/han ligger i sängen och lyssnar på stön..? Eller [red]lider[/red] Du helt enkelt tills hon/han vill igen eller tills Du är ensam hemma (eller på jobbet eller var Du nu brukar onanera)?

Jag har onanerat ett par gånger i sängen då jag varit tokkåt men då sambon varit så trött att han bara ville sova, men på något sätt så är det inte så skönt när han inte är MED i det hela när han ändå är där.. och jag vet inte om han på något sätt kände sig otillräcklig då..

Hoppas ni alla har det bra.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Kan nog hända att han känner sig otillräcklig. Samtidigs måste han ju fatta att när andan faller på så måste man göra nånting åt det och det är snabbt. Du kan ge dig på att han gör det så fort han känner för det.

Om ni sen på det stora hela har bra sex och synkar ofta är det la inget att oroa sig för. ;)

Jag o min partner synkar för det mesta. Jag blir kåt av se honom kåt (man ser ju det tydlig på killar, det e så praktiskt) och vice versa. Ibland händer det däremot att en av oss inte kommer, men det finns en njutning att bara koncentrera sig på partnerns njutning också. :p
 
Kön
Kvinna
Är väldigt sällan den ena parten inte kan tända den andra. Men de gånger det hänt så brukar jag helt enkelt onanera där i sängen, chansen finns ju att han hakar på. Är väl inte så att jag ligger och vrål stönar, utan gör det rätt diskret utifall han nu faktiskt vill sova.:)
 

attedal

Medlem
Kön
Man
Ja dom gångerna det händer så brukar jag gå ut till tv´n och sätta på nån porrfilm, fast då brukar det inte ta så lång stund innan hon kommer ut med råblöt mus och villva med.
 
G

Guest

Gäst
Är inte så ofta som det händer, att jag vill men inte han...:D Men tvärtom sker ju ibland men då gör han inget åt saken själv.. Hade det nu varit så att jag varit väldigt sugen men inte fått så hade jag nog inte gjort något... :D;)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Fröken höger är alltid villig:D

Tycker att man ska respektera sin partner , vill hon/han inte så vill de inte.

Men inte hänga läpp för det , onanera mera:)
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det har hänt, ibland vill jag inte ha sex heller utan bara ha det lite skönt själv, sambon sover bredvid och jag har en skön stund :)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
av alla svaren att döma måste jag & min partner vara väldigt normala.. *hehe* Han har oftast starkare driftskyller detta på mig, dvs åsynen av mig är feleteftersom jag jobbar mera å då å då knockar i säng... hänger dock på honom om han pillar, eller hjälper till, det är några dagar i månaden jag faktiskt inte ÄR sugen, runt/under mens
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Jag undrar om någon av er som läser detta onanerar efter att ni någon kväll förgäves har försökt att få honom/henne att tända på idén att ha sex? Kan Du säga t ex "[red]ursäkta men jag är så förb* kåt att jag bara MÅSTE få komma NU[/red]" och sedan onanerar där i er säng när den andre försöker sova? Eller går Du kanske till toan och runkar av Dig och lägger Dig sedan som ingenting hänt? Eller går Du till TV rummet, sätter på porrfilm och har det skönt där ensam när hon/han ligger i sängen och lyssnar på stön..? Eller [red]lider[/red] Du helt enkelt tills hon/han vill igen eller tills Du är ensam hemma (eller på jobbet eller var Du nu brukar onanera)?

Jag har onanerat ett par gånger i sängen då jag varit tokkåt men då sambon varit så trött att han bara ville sova, men på något sätt så är det inte så skönt när han inte är MED i det hela när han ändå är där.. och jag vet inte om han på något sätt kände sig otillräcklig då..

Hoppas ni alla har det bra.


Samma problem här...runkar ibland i sängen men det känns konstigt..och påträngande men ibland struntar jag i det och tänker att det kanske kan få henne att tända...annars går jag gärna till soffan för att njuta...
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag undrar om någon av er som läser detta onanerar efter att ni någon kväll förgäves har försökt att få honom/henne att tända på idén att ha sex? Kan Du säga t ex "[red]ursäkta men jag är så förb* kåt att jag bara MÅSTE få komma NU[/red]" och sedan onanerar där i er säng när den andre försöker sova? Eller går Du kanske till toan och runkar av Dig och lägger Dig sedan som ingenting hänt? Eller går Du till TV rummet, sätter på porrfilm och har det skönt där ensam när hon/han ligger i sängen och lyssnar på stön..? Eller [red]lider[/red] Du helt enkelt tills hon/han vill igen eller tills Du är ensam hemma (eller på jobbet eller var Du nu brukar onanera)?

Jag har onanerat ett par gånger i sängen då jag varit tokkåt men då sambon varit så trött att han bara ville sova, men på något sätt så är det inte så skönt när han inte är MED i det hela när han ändå är där.. och jag vet inte om han på något sätt kände sig otillräcklig då..

Hoppas ni alla har det bra.


Samma problem här...runkar ibland i sängen men det känns konstigt..och påträngande men ibland struntar jag i det och tänker att det kanske kan få henne att tända...annars går jag gärna till soffan för att njuta...

Samma här! Känns konstigt att göra det bredvid honom när han inte är med. Jag brukar nog tyvärr ofta lida i tysthet om jag inte lyckas övertala honom. Ibland blir jag lite sur[}:)]
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Har svårt att acceptera att jag skall hålla tilllbaka mitt behov i det fallet... kan faktiskt inte se en anledning..är det ngn här som kan det?
 
Toppen