Den dedikerade BUKKAKE-tråden!

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag börjar runka strax före första sprutet. Ser gärna långa scener eller en samling med olika scener för att ha tid att göra det långsamt. Och när jag ser scener med mycket sperma blir jag sugen på att kladda med min egen. Därav grejen med att runka långsamt. Då kan jag sluta i rätt tid för att bara en del av satsen ska komma ut. Den smörjer jag in ollonet med tills att resten kommer ut, vilket jag också smörjer in kuken med. Tycker det är väldigt upphetsande att leka med min sperma medans jag väntar på orgasmen, samtidigt som jag ser på en massa härliga sprut.
Åh? Så du runkar inget under själva scenen innan? Det är avhållsamhet. :)

Skön fråga!

Jag fortsätter runka medan killarna i filmen börjar spruta. Jag älskar att se kuk efter kuk tömmas i tjejens ansikte, hår, mun. Massor med kladdig sperma. Jag brukar spruta när tjejen är helt nersprutad - och vanligtvis sitter hon då ner på golvet. Så svaret blir: jag sprutar sist av alla. :)
Krävs lite självkontroll då antar jag? Själv kan jag ju komma flera gånger så kan köra på under hela den sprutande perioden :)

Min man brukar gilla att vänta så länge som möjligt och helst komma sist över ’mig’ :)
Sen blir man ju nyfiken på hur JM brukar göra, men det väljer han ju förstås själv ifall han vill berätta. Jag gissar dock att han kommer i ansiktet på dig :)
Ville höra era svar innan jag eller han berättade sitt. :)

JM försöker också hålla sig så länge som möjligt. Vet inte hur han klarar det när han är ensam. Men när vi ser bukkakescener tillsammans blir det en hel fel start och stopp för honom. Ofta så brukar han inte klara hela scenen och mitt ansikte blir förstås också målet när det väl sorutas. :)
 

onanym76

Välbekant medlem
Kön
Man
En fråga, jag har lite förstått att ni killar brukar spruta när killen i scenen sprutar. Så hur gör ni under en bukkake-scen? När sprutar ni då?

Nu vet jag hur JM brukar göra, men ni andra. Lite nyfiken. :D

För det mesta ser jag klart hela scenen, eller spruta framåt slutet. Annars brukar jag hoppa tillbaka till det/de sprut som jag tycker ser allra sexigast ut och tajma mitt sprut till det.
 

Dadbod

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Finns här nån kille som varit mottagare vid en bukkake? Alltså fått en massa sperma i ansikte och mun. Ser trevligt ut, hade varit häftigt att testa.
Nån kanske hade kunnat rodda ihop en sådan grej kring Jönköpingstrakten.
 

EnEuro

Aktiv medlem
Åh? Så du runkar inget under själva scenen innan? Det är avhållsamhet. :)


Krävs lite självkontroll då antar jag? Själv kan jag ju komma flera gånger så kan köra på under hela den sprutande perioden :)



Ville höra era svar innan jag eller han berättade sitt. :)

JM försöker också hålla sig så länge som möjligt. Vet inte hur han klarar det när han är ensam. Men när vi ser bukkakescener tillsammans blir det en hel fel start och stopp för honom. Ofta så brukar han inte klara hela scenen och mitt ansikte blir förstås också målet när det väl sorutas. :)
Haha ja det blir väldigt mycket start och stopp!
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Åh? Så du runkar inget under själva scenen innan? Det är avhållsamhet. :)


Krävs lite självkontroll då antar jag? Själv kan jag ju komma flera gånger så kan köra på under hela den sprutande perioden :)



Ville höra era svar innan jag eller han berättade sitt. :)

JM försöker också hålla sig så länge som möjligt. Vet inte hur han klarar det när han är ensam. Men när vi ser bukkakescener tillsammans blir det en hel fel start och stopp för honom. Ofta så brukar han inte klara hela scenen och mitt ansikte blir förstås också målet när det väl sorutas. :)
Fortsätter du onanera efter att han sprutat på dig?
 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Minns ni Baker’s Dozen? Gillade upplägget: en söt tjej bli knullad och när killen där är klar som kommer det in flera män och sprutar ner tjejens ansikte. Tycker det är så läckert också att man vet att när hon är färdigknullad så kommer belöningen!
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Last edited:
Toppen