Det blev en galen bilresa

D

Deleted member 70348

Gäst
Nyligen lade jag ut berättelsen ”Killen från badet” som sexnovell. Inledningen på den historien är sann, den spännande fortsättningen från hemresan och vad som följde rent önsketänkande från min (och hennes?) sida. Har du inte läst den, gör det!
Vad jag skriver här nedan däremot helt sant.

Min asiatiska flickvän Allie älskade blommor och jag hade letat fram en fin kombo en dryg timmes bilresa hemifrån. Först en vacker trädgårdsanläggning med mycket grannlåt åt henne, lätt lunch och sedan ett närbeläget nakenbad.

Det visade sig att badet var rätt litet och ganska trångt för oss som inte var där tidigt på dagen. Vi hittade en ledig yta mellan ett äldre par och en ensam man som låg på mage och solade ryggen, kanske en meter bort. Allie och jag slängde av oss kläderna och la oss ner på rygg för att lapa lite sol. Hon råkade hamna närmast den ensamme mannen, det var inget vi tänkte på, hon brukade jämt ligga på den sidan om mig oavsett var vi var.

Efter en stund bytte jag ställning, lade mig på sidan, vänd mot Allie som låg där så förföriskt på rygg men händerna bakom huvudet. Hennes små tuttar låg platta mot bröstkorgen men de mörka bröstvårtorna stod styva rakt upp. Nedanför hennes platta mage syntes hennes minimala buske med korpsvart rakt könshår. Vi låg och småpratade tyst om ditt och datt.

Mannen på andra sidan Allie började röra på sig. Kanske blev han intresserad och ville kolla vem som låg intill honom. Jag såg hur han långsamt vände sig så att han låg på sidan med ansiktet mot oss och kikade lite under halvt slutna ögonlock. Han kunde vara i 30-årsåldern med vad som såg ut som en rätt vältränad överkropp. Jag slängde en blick längre ner och stelnade till. Hans kuk hängde slak ner över hans höft, ända ner till marken. Den var fanimej dubbelt så stor och dubbelt så tjock som min, när jag hade fullt stånd!

Jag visste att det där fick Allie inte missa. Jag viskade försiktigt till henne att hon borde vända sig med ryggen mot mig men det tog en stund innan hon förstod vad jag verkligen var ute efter. Till slut vänder hon sig mot den andre mannen som då får en möjlighet att se min flickvän rakt framifrån. Allie slänger en blick när mot hans kuk och reagerar direkt genom att dra ett djupt andetag. Hon lyckas faktiskt undvika att undslippa sig en kommentar. Det tackade jag för.

Allie måste ha någon form av inbyggd reflex, hon har knappt hunnit konstatera att mannen mitt emot har en rejäl hästkuk hängande där förrän hon böjer upp övre benet och korsar det bakom det andra knät. Därmed särar hon ordentligt på benen, som om för att välkomna någon in däremellan.

Effekten blir nästintill ögonblicklig. Mannen kan inte slita blicken från Allies fitta och kuken börjar resa sig, ollonet kryper sakta fram under förhuden när kuken lämnar vilopositionen mot mannens lår. Kuken verkar vara tjock som en falukorv när den nu börjar stå styv rakt ut och peka mot Allies underliv. Allie reagerar instinktivt och börjar röra underlivet sakta fram och tillbaka.

Då rycker mannen till, kastar en hastig blick omkring sig, och får tydligen kalla fötter, som man säger. Snabbt återtar han sin ursprungliga position, liggande på mage, och döljer sin stora, stenhårda kuk. Allie vänder sig om och jag ser hur besvikelsen lyser ur hennes ögon samtidigt som hennes sätt att slicka sig om läpparna visar att hon är kåt. Men vi kan inte gärna sätta igång att knulla bland alla familjer omkring oss. Jag frågar om vi ska åka hem och hon håller med.

Jag slänger på mig shorts och tröja, Allie sina minimala trosor och en tunn, kort sommarklänning och sedan lämnar vi badet och mannen med den största kuk jag någonsin sett i verkligheten.

På plats i bilen förstår jag snabbt hur kåt Allie är när hon försöker lirka ut min kuk ur shortsen. Jag hejdar henne, vi är ju på väg ut på motorvägen. Istället lyfter jag på hennes klänning, hon lyfter på sin lilla rumpa och drar upp klänningen till magen, särar på benen. Jag låter högerhanden slinka in under hennes troslinning och ner mot hennes våta fittspringa. Hon stönar vällustigt när jag hittar rätt.

Nu är vi ute på motorvägen och jag pullar min tjej i över 110 kilometer i timmen medan jag försöker hålla blicken på trafiken runt omkring. Passerar en del långtradare och tanken slår mig, föraren uppe i hytten kan ha en perfekt men snabbt försvinnande utsiktspunkt över hur min hand bearbetar Allies fitta.

Kåt som hon är så kommer hon snabbt och kraftfullt men när jag försöker dra undan handen håller hon kvar den. Hon vill mer. Den här gången smeker jag henne först lite varsamt och hon nästan morrar irriterat åt mig men jag vet att hon njuter när jag drar ut på hennes njutning. Mina smekningar blir mer och mer intensiva och när jag känner att hennes andra orgasm är på väg trycker jag in två fingrar i hennes fitta. Hon knullar dom frenetiskt några gånger innan hela hennes kropp skakar när hon släpper lös orgasmen.

Nu får jag hämta hem min hand från hennes fitta och kan koncentrera mig helt och hållet på bilkörningen under återstoden av hemresan. Men ändå inte riktigt hela vägen hem. Sista biten sitter Allie och smeker mig över kuken. Hon ber mig att få runka av mig medan jag kör men jag nobbar henne. Vi är mitt i stadstrafiken och det duger inte om jag tappar koncentrationen. Hon fick ge sig till tåls till dess vi kom hem. Då blev det åka av i sänghalmen.

Toppen