Det här med att titta på...å sånt...

ArneAnka

Ny medlem
Kön
Man
Hmm...jag har haft förmånen att se min kvinna onanera många gånger under åren, och jag blir lika pilsk och galen var gång..och tvärpilsk blir jag om hon använder nåt "tillhygge" - en fetgurka, en kondomförsedd banan eller en dildo av nåt slag - och ju grövre (och långsammare), desto roligare.

Jag tror egentligen att det vi killar tänder på när vi tittar på er tjejer grundas på vanlig enkel svartsjuka - vi vill gärna vara där själva och känna dom där svullna läpparna slutas runt skaftet, känna värmen, vätan och höra gnyet.... och när vi ser att ni njuter så bra "utan" oss, så blir man sååå sotis....

Så frågan är - är det så enkelt? Svartsjuka, nån sorts stenålders "äganderätt" (det är MIN kvinna, och där ska ingen jättegurka/banan/annan man in!) eller vad?

Och ni, tjejer - ni som njuter av att bli "betittade" - hur upplever ni det här - är det liksom spännande att "retas" - se men inte röra, eller? Hur spännande kan det bli? Hur retas ni bäst? Exakt hur galna blir era partners?:p

Hmm...ska nog starta en tråd om dom där "tillhyggena" också - kanske finns det kul tips därute.... :oops:

/Arne Anka, nykomling
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Retas med sina pojkvänner är nog varje flickas favorit trick.
Själv tycker jag att det är det absolut säkraste sättet att få honom dit jag vill. Nu har jag aldrig onanerat för mina pojkvänner, men jag har gjort mycket annat. Som att gå på stan och helt oförberätt, viskat i hans öra att jag blivit så himmla kåt, Så brottom han får då. Eller om han är lite trött en kväll och är lite svårflörtad, Du vännen, jag kommer nog få min mens i morrgon........då blir han snabb som en vässla, behöver inte säga det 2 gånger.;)

Lina
 

Occy

Medlem
Kön
Man
haha Lina , den har jag inte hört förut .... men säkert ett bra knep.
Jag skulle nog också vilja ta chansen istället för att vänta flera dagar...




Some play hard to get , I play hard to want
 
Toppen