Dubbel glädje

Mutti2

Ny medlem
Kön
Man
För många år sedan, var jag tillsammans med en trevlig kille, som var lika sexsugen somjag själv o vi hade verkligen fina stunder tillsammans - framför allt, vågade vi dela med oss av våra fantasier o ibland försökte vi förverkliga desamma. En gång berättade jag för honom, hur skönt det skulle vara att bli överraskad av at ännu en kille bara skulle dyka upp ur tomma intet, så att säga...Veckorna gick o vi träffades som vi brukade. En kväll, hemma hos honom, började vi i duschen o därefter gick vi in i sovrummet o jag satte mig på sängkanten o ville suga honom, men han puttade mig bakåt o satte sig grensle över mig o började knulla mig mellan mina bröst...jag njöt o var helt koncentrerad på detta, när jag plötsligt känner ett par händer mellan benen - först trodde jag att det var min killes händer, men upptäckte snart att så ej var fallet...någon fingerknullade mig samtidigt som min kille bröstknullade mig...någon slickade mig samtidigt som min kille kysste mig...." ta det lugnt" sa han."njuuut".." din önskning går i uppfyllelse.."...jag såg på min kille o litade fullt ut på honom o gav mig hän fullständigt.....hade ingen aning om vem som befann sig mellan mina ben, men jag njöööt verkligen....Efteråt fortsatte vi med trekant o hade en helt underbar natt. Min killes kompis hade smugit in i lägenheten när vi var i duschen o lagt sig under sängen i väntan på att jag skulle komma i rätt position..en underbar upplevelse, som verkligen var något över det vanliga......överraskningar är inte fel, så länge man vet, att det tillhör önskningarna o att man litar på varandra..
Kram till er alla...
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
Riktigt trevligt för dig ;) men jag hade liksom hoppats att något pinsamt hände, med tanke på vart du har skrivit..

Ååååh ja!
 

bwoy

Ny medlem
Kön
Man
YEAH FUCKING RIGHT............

Vilket jävla piece of crap-forum det här är.

Hur fan avregistrerar man sig från denna eviga ström av SMÖRJA och påhittade historier?
 
D

data_mannen -LÅST-

Gäst
Håller med nebrub.
det var en härlig histora men ingen pinsamhet!
Det passar in under allmänt eller sexfantasier.


pillevippen..
 
P

pillevip_killen -LÅST-

Gäst
den var riktigt bra den men är det verkigen sant det som hände där?

Det låter taget ur en porrfilm!
 

Jesse

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by bwoy

YEAH FUCKING RIGHT............

Vilket jävla piece of crap-forum det här är.

Hur fan avregistrerar man sig från denna eviga ström av SMÖRJA och påhittade historier?
Man slutar helt enkelt gå hit och läsa, så jävla svårt är det inte.
Men du kanske är masochist som tycker om att läsa sånt du inte vill.
Vänligen sluta förstöra för andra på forumet.
 
Toppen