Elektrosex passar även för kvinnor

olarsson

Ny medlem
Kön
Man
Jo electrosex, eller e-stim, passar ocksa bra for kvinnlig onani. Har i USA haller det pa att bli ganska vanligt med e-stim leksaker,
aven om de ar ganska dyra. Det ar faktiskt inte sa konstigt som det later, och tekniken gar faktikst tillbaka till borjan av 1900-talet
da den anvandes av lakare for att behandla "hysteri" (ett begrepp som inte langre anvands i det har sammanhanget,
men som da ansags vara ett svaghetstillstand som orsakades av sexuella spanningar hos kvinnor). Det gick till sa att
elektroder stacks in i slidan och anus (och ibland pa klitoris), och den pulserande strom (av ofarlig styrka) som gick mellan
elektroderna ledde till muskelsammandragningar som i sin tur orsakade orgasm. Sverige var faktiskt ett forgangsland
i behandling av hysteri, och bl.a. utvecklades en del medicinska vibratorer for hysteribehandling av svenska lakare.

Som sagt, denna metod avnands inte mycket av lakare nufortiden, forutom av vissa kiropraktiker. Manga foretag har
dock utvecklat e-stim apparatur for onani och parsex bade for man och kvinnor. Ett av de battre ar www.peselectro.com.
For er som ar intresserade av att se kvinnor som anvander (eller blir behandlade med) den har metoden sa finns
endel bilder att fas via www.easygals.com, klicka pa "Electrified pics/movies". En hel site dedikerad till kvinnors
e-stim ar www.wiredpussy.com. Som synes pa dessa sidor sa anvands e-stim ofta i samband med BDSM, men
pa wiredpussy finns aven en del material med kvinnor som bara njuter i icke-BDSM situationer. Som onanimetod
ar e-stim lampligt for sadana kvinnor som soker en ny form av stimulans och tander pa lite ovanligare saker.

Olle
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Menar du att man i Sverige kan gå till en kiropraktiker som ger en orgasm och får en att slappna av?
Jolly joy! Jag vill dit! :) Är det bara för kvinnor då? Och, var...vem...hur? Spill it! :p

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

olarsson

Ny medlem
Kön
Man
Jag bor i usa sedan flera ar tillbaka och vet inte vad man kan hitta i Sverige pa det har omradet. Inte ar det vanligt har
i usa att man bara kan ga till en kiropraktiker och fa sexuell behandling, och absolut inte lagligt. Men jag har hort att
det finns folk som sysslar med sant som ett slags alternativ terapi. Men annars ar det val framst inom BDSM som det
forekommer e-stim mot betalning; vet inte sa noga. Som onanimetod lar e-stim dock bli allt vanligare bade for kvinnor
och man. Om inte annat sa marks det tydligt pa hur manga olika modeller av pulsgeneratorer och elektroder som
saljs av web-foretag; marknad finns helt tydligt.
 

Professor Gummi

Ny medlem
Kön
Man
Mmm, elektrosex är väldigt skönt! Jag brukar ägna mig åt det ibland (har
en TENS-apparat, en sån som kiropraktikerna använder, och kopplar
elektroderna över ollonet).. det är urskönt, en kittlande vibrerande känsla
som till slut ger en fantastisk orgasm.. väldigt annorlunda och skön njutning,
rekommenderas!!
 
L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
Jag har en nyare med 2 kanaler och ett antar "mönster" pulstyper. Det finns en kanaldel där alla pulser lämnar svag smärtlindring. Problemet är oavsett vald pulstyp o effekt så bränner eller smärtar det så in i bänken när elektroderna tappar kontakten.

En dödsresa i halvpanik innan man fått stopp på den. Min är mot värk så kanske de som är tillverkade för sex bruk är bättre.
 
Toppen