En bra dag.

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har gått och glatt mig lite hela dagen, en småsak i morse egentligen. Men kul :).

Dagen börjar som vanligt med att jag muttrandes hasar ur sängen, sätter på vattenkokaren för te på vägen till duschen och drar upp persiennerna så man vet om det är värt att gå ut ;). Klar i duschen och något lite vaknare så är garderoben och ett par nya kalsonger på vägen. Så jag brukar sätta mig i endast dessa med mitt te vid datorn, morna mig och kolla om det kommit nån e-post. Så även denna morgon, men i dag tittade jag ut genom fönstret, närmare bestämt en våning upp...

...precis som jag blickar ut så drar granntjejen upp sina persienner, en temugg i handen och uppenbarligen lite kallt i hennes lägenhet med för för bröstvårtorna ser lite styva ut, eller så är brösten i helhet bara väldigt fasta så man lurar sig ;). I vilket fall, hon ser mig, fryser till, fäster persiennsnöret och försvinner...

...jag noterar att jag själv är i paradiskostym så jag tar på mig en tröja i alla fall och sätter mig vid datorn igen. Självklart kan jag inte hålla mig så blicken dras mot fönstret igen och där står hon. Nu har hon en t-shirt på sig men fortfarande temuggen i handen. Hon höjer temuggen och ler brett, så jag höjer mitt teglas till hälsning tillbaka.

Schyst attityd, måste ta reda på vad min granne heter. Och vad jag än gör inte ändra på mina morgonvanor.
 

galen

Medlem
Kön
Man
aiight :) du skulle varit förbi me nå alla hjärtans da kort :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Toppen