En busig kväll

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En busig kväll

En kväll den här veckan kommer in till sovrummet och ser att min härliga man är vaken hm kanske det kan bli lite bus och sex.
Slänger av mig kläderna och kryper ner i sängen mmm skönt att ligga nära...
Vi ligger och små pratar om när vi har varit på swingerklubbarna och vad vi ska hitta på i sommar kanske ett besök till Mellbystrand nakenbad får inte glömma det rödabandet hi hi.

Mmm känner att din lem har blivit hård och själv blivit rätt blöt i min varma grotta. Nafsar på din bröstvårta och ner mot magen sedan längre ner förbi din härlighet och upp igen mmm.
Biter lite löst på pungkulan och skaffet slickar på ollonet och tar in nästa hela din penis i munnen åhhh vad du njuter nu.
Känner att det blir saltare och slutar suga sätter mig gränsle och känner din stenårda kuk trränger in ahhh härligt.
Börjar rida allt snabbare och snart går det för dig lutar mig bakåt så du kommer åt att smeka min klitta mmm härligt.....Lägger mig brevid dig och du smeker mina bröst och mina lår och tittar på när jag själv smeker min våta fitta.....
Går det åhhh är i en annan värld känner att det kommer en gång till ännu härligare.
Spännande och mysigt med lampan tänd så att man kan se varandra underbart .

Toppen