En dag med en Toyboy

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En dag med en Toyboy

Vi var i Asien några veckor och en dag skulle vi åka ut på en utflykt och se på koraller och samtidigt snorkla lite.
Åkte från vårt hotell och kom fram till en Restaurang som låg precis vid stranden gick och pratade med en kille som hette Steven var ca 25-30 år ojoj vilken kropp han hade mmm. Vi bestämde att åka ut med en liten båt först med glasbotten så vi kunde se på koraller längre ut och djupare. Steven tittade på mig och log bara så där lite lurigt hm . När vi har åkt en stund och såg många fiskar i härliga färger frågade han om det fanns intresse om att snorkla från båten … Nej vi snorklar från land svarade min man okej sa Steven och åkte tillbaka mot land.

När vi kom tillbaka byttes det om till Bikini och badbyxor och sedan går vi en bit på stranden ja Steven är med oss hela tiden . Kommer fram till ett bra ställe och går i tar på cyklop och snorkel Steven står nära mig och säger tyst mmm nice body you have ser på honom en stund och kan inte låta bli att le säger thanks …. Vi snorklar en stund bland fiskar och koraller sedan går vi upp ur vattnet och går tillbaka till restaurangen tar var sin öl och bara njuter av värmen..

Steven kommer och sätter sig jämte oss och vi pratar lite plötsligt frågar han om vill låna en dusch innan hemgång … En bra idé och Steven visar mig ett rum går förbi sängen och till toaletten med dusch.
Sätter på duschen och känner vattnet strila över mig … plötsligt känner ja ett par händer som smeker mina bröst Steven har tyst klätt av sig och står nu bakom mig. Står helt stilla när han knäpper upp min bikini överdel och masserar in mina bröst med duschgele mmm står bara och njuter när han nafsar mig i nacken …. Fortsätter att massera in mina ben mage och åhhh härligt vänder mig om och ser att han är hård går ner på knä och slickar lite på hans ollon tar sedan hans kuk i munnen han stönar lite åhhhhmmm …
Går till sängen och lägger mig på rygg Steven är inte sen med att ta ena bröstvårtan i sin mun och suger lite samtidigt som hans händer smeker min mage och går vidare ner mot mitt venusberg och dörren öppnas ojoj där står min härliga man och undrar var vi har tagit vägen tittar på oss och säger hoppsan här har man det bra ser man och blinkar med ena ögat …. Går sedan in duschen.

Steven som såg lite skyldig ut hm forsätter att massera min klitta åhhha så går det med en gång .
Känner något mjukt som smeker min kind och det är min mans hårda lem mmm tar hans lem i munnen och börjar suga han stönar skönt … Steven tar fram en kondom och trär den sakta på sin hårda kuk tittar på mig och ser hur kåt han är nu tar upp mitt ena ben och tränger in jaaaa underbart
Vad som händer sedan hehe mmm är en annan historia

Toppen