En liten beef om vem som bor var eller inte och varför

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Därför att det är alltid trevligare att veta ungefär var personen man har kontakt med finns någonstans. Man är lika anonym även om man uppger en ort eller ett län.
Mår du bättre av att veta om jag finns i Stockholm eller om jag befinner mig i Örebro eller Gävle eller Åre för den delen ?
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..shit - krävs allra minst en Dag Hammarskjöld för att kunna medla här!! Jag lägger ner - men sätter morronkaffet långt ner i halsen när jag läser så sura kommentarer . . . :cautious:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
..shit - krävs allra minst en Dag Hammarskjöld för att kunna medla här!! Jag lägger ner - men sätter morronkaffet långt ner i halsen när jag läser så sura kommentarer . . . :cautious:
Jag håller helt med dig. Jag sjunger för full hals, men man blir less när någon har åsikter och i stället för att bara gå vidare ska börja tjafsa och sjunka så lågt att man pekar med pekpinnar hur andra ska göra och så gör man precis likadant själv.
Men jag är inte bitter.... det blir en skön runk ikväll istället...hehe
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
..shit - krävs allra minst en Dag Hammarskjöld för att kunna medla här!! Jag lägger ner - men sätter morronkaffet långt ner i halsen när jag läser så sura kommentarer . . . :cautious:
Ledsen att jag bidrog till att du satte morgonkaffet i halsen!

Vill ju inte bidra till en dålig stämning bland alla sköningar oavsett om de kommer från en kloak eller långt härifrån ;)
 
Toppen