En prinsessas verklighet, del 10

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Del 10:

Regnet öste ner. Vädret var helt förändrat från kvällen innan. Promenaden till butiken hade inte varit någon trevlig upplevelse, blöt, kall och kulen. Precis så som man inte ville att det skulle vara. Tankarna flög snabbt till England. Hur kunde de bo där? Det regnade faktiskt jämt där. Så kändes det i alla fall. Nu såg hon skyltfönsret. Kjolen hängde kvar på skyltdockan. Lika vacker och sensuell som den varit första gången hon såg den. Hon hade bestämt sig. Idag skulle den bli hennes.

I samma ögonblick hon gick genom dörren kom han gående. En snabb rörelse, deras blickar möttes. Och det räckte. Nathalie sköjdes över av ocean av bultande hetta. Allt annat kändes ovidkommande. Hettan spred sig djupare och djupare inom henne. Långt efter att mannen gått in i butiken stod hon kvar och höll sig i larmbågen. Var detta verkligen sant? Fick hon känna så här? Så här snart efter allt hon varit med om? Expediten gick emot henne.

-Välkommen, kan jag hjälpa dig med något? Eller vill du kanske gå och titta efter något ovanligt och intressant borta vid provrummen? Hon log mot Nathalie så som bara väninnor gör. Var de väninnor? Nathalie kände ju henne knappast.
-Jag tänkte prova den där läckre kjolen ni ha i skyltfönstret. Har du den i min storlek, 38?
-Javisst, kom med hit bort så ska vi ordna den saken åt dig vännen. expediten gick rakt mot mannen i bortre änden av butiken. Han stod och kände på en röd sidenblus med knytrosett. Han skulle vara hur läcker som helst i den tänkte Nathalie och rodnaden blossade då hon passerade mannen vars fingrar smekte det glansiga tyget som om han smekte en kvinnas kåtkänsliga hud. Han var helt i sin egen värld. Han registrerade inte när Nathalie nästan stannade upp och iaktog honom, läste av minsta lilla detalj av hans kropp och ansikte. Hon gillade vad hon såg.

Expediten höll upp kjolen framför hennes höfter. Den var så läcker. Snäv med hög midja, ett insytt brett skärp med 3 silverspännen och läderremmar. Tyget var glanskigt, nästan som svart siden. Den slutade strax ovanför henens knän. En perfekt längd.

-Gå du in och prova den, jag väntar här sa expediten vänligt. Nathalie tog kjolen och gick mot provrummen. Hon gick in i det som mannen använt dagen innan. Tänk att han var här igen och handlade. Vilken dragningskraft butiken måste ha på honom. Undrar när han använder kläderna? Han ser inte ut feminin ut alls. Inte med herrkläder på i alla fall. Hon drog av sig byxorna och tittade sig i spegeln. Svarta stay-ups och en liten svart spetstrosa i hipstermodell. Det var dagens underkläder. Kjolen åkte på och slöt sig som ett andra skinn runt låren och rumpan. En rysning for genom kroppen på Nathalie. Den var lika skön som hon förväntat sig. Spegeln visade varje mm av hennes kropp och hon njöt av det.

Plötsligt drogs draperiet undan och expediten stod utanför med en gransksande blick. Bakom henne gick mannen in i ett annat provrum. Med sig hade han blusen och en likadan kjol som Nathalie nu hade på sig. Hon såg hur han började klä av sig, byxorna, tröjan och en t-shirt.

-Så snygg den är på dig vännen. Passar perfekt. Du ska inte prova en blus också? Jag vet en som passar utmärkt till. Utan att Nathalie hann svara gick hon iväg och lämnade Nathalie och mannen bara någon meter ifrån varandra. Hon såg hur han fått på sig blusen och nu höll han på med kjolen. Tittade han på henne? Ja, deras blickar möttes och Nathalie rodnade, mannen gjorde likadant. Expediten kom som en liten räddande ängel. Men, blusen var ju en precis likadan som mannen nu hade på sig. Vad sysslade hon med egentligen? Hade hon planerat det här? En sån liten slampa tänkte Nathalie. Men den pirrande känslan i underlivet tilltog. Hon ville se hur det här slutade.
Med blusen i handen gick hon in i provrummet igen och tog av sin egen svarta polotröja. Bh-n var en enkel bygelbh. Den skulle garanterat synas genom blustyget. Så sval den var, och den passade perfekt. När expediten åter drog bort draperiet såg hon en kopia av sig stå på andra sidan rummet. Mannen var klädd precis hon hon. Röda blusen med en bh under, den svarta härligt snäva kjolen och svarta nylonstrumpor. Hon var tvungen att ta tag i väggen för att inte ramla omkull.

- Se så snurra runt nu så jag får se på er riktigt ordentligt. Expediten var kåt, kåt som den lilla slampa hon var tänkte Nathalie samtidigt som hon med putande rumpa sakta snurrade runt för att visa upp sig. Mannen gjorde likadant. Snurrade för henne. Så tog han ett steg fram och sträckte ut handen.

-Hej, jag heter Niklas. Vad vacker du är.
-Hej, åh, tack, jag heter Nathalie. Du är vacker du också. De tittade på varandra och log mer och mer. De kände att det här var en situation de båda tyckte om att vara i.
-Så, få se nu vem som har sexigast rumpa. Vänd er mot mig och puta ordentligt. Expeditens röst var klart påverkad av situationen. Den hade ett kåtdarr som inte gick att ta miste på. Nathalie och hennes nyfunna väninna gjorde som de blivit tillsagda och putade mot expediten så gott de kunde. Ibland tittade de på varandra och log.

Det fanns andra kunder i butiken. Men ingen vågade sig närmare provrummen. Nathalie brydde sig inte.

-Nu vänder ni er om och putar med brösten istället. Jag måste ju få se hur blusen sitter. Åh vad fina ni är. Mina fina små modeller. Får jag ta några bilder av er tillsammans? Nathalie och Niklas tittade på varandra och nickade försiktigt. Var skulle det här sluta? Så stod de ensamma och väntade på att få bli fotade. Bådas händer darrade av upphetsning nu, Nathalie granskade mannen framför sig. Han bar upp kjolen och blusen så fint. Hon ville inget hellre än att känna på det som fanns där under. Så hon lutade sig fram och viskade.

-Jag vill gå hela vägen. Vill du?
-Mmm, jaa, jag har drömt om detta så länge. Inget kan få mig att sluta nu. Jag tycker att du är en mycket vacker kvinna. Att vi är klädda likadant förhöjer bara din skönhet.
-Du är läcker du också. Jag visste inte att en man kunde bli så vacker i kvinnokläder. Jag blir kåt på dig, det ska du veta. Om du kände i mina trosor nu skulle din hand bli blöt. Känn efter.

Handen gled uppför hennes lår och in under kjolen. HOn särade lite på benen och han fick fritt spelrum. Fingrarna smekte hennes läppar och hon kände hur det flödade ur henne. Han visste vad han gjorde. De närmade sig varandra, hans hand fick henne att stöna svagt, något som gjorde honom djärvare. Ett finger letade sig in under troskanten och banade sig väg mot hennes öppning. Hon lät det passera in. Åh, hon njöt. Njöt så att hon inte märkte hur expediten börjat fota dem där de stod helt nära och bara smälte samman.

Nathalie sträckte fram sin hand och lät den gå samma väg som hans gjort, upp längs det nylonklädda låret och fram mot trosan. Det kändes som en liten tight string, med en rejäl bula innanför tyget. Hennes hand tog tag runt paketet och kände hur kuken pulserade rytmiskt. Kamerablixten blinkade gång på gång. De kysstes inte stod bara nära och smekte varandra under kjolen.

-Gå in i provhytten och dra upp kjolarna! Jag vill ha bättre bilder.

Toppen