Ett bestämt rollspel

G

Guest

Gäst
En vanlig vardagskväll ringer det på din dörr. När du kommer och öppnar står jag framför dig i kostym med en portfölj och presenterar mig som en kontrollant från radiotjänst och frågar dig om du har någon tv. Du svarar nej, och jag ber att få komma in och titta, motvilligt släpper du in mig.
Väl inne i vardagsrummet ställer jag mig framför tv:n och stirrar på dig, -Någon har tydligen varit en olydig flicka… Du hittar på någon dålig ursäkt och tittar ner i mattan. Jag går fram till dig, lägger en hand på ditt bröst, kramar det och viskar i ditt öra – vet du inte att det kan gå illa för olydiga flickor? Du ryggar tillbaka och ger mig en örfil – vafan gör du? , säger du. Jag tar ett hårt tag i ditt hår och ger dig en blick som med all tydlighet säger att det där borde du inte ha gjort.. Jag drar ditt huvud bakåt och säger – Om du vet vad som är bäst för dig så håller du dig lugn!
Jag ser rädslan i din blick.. när jag märker att du inte vågar göra motstånd längre tar jag tag i ditt bröst igen och kramar det hårt genom linnet. – Fina pattar du har! Vi ska nog kunna lösa det här missförståndet med tv-avgiften. Jag drar upp linnet och kramar ditt nu nakna bröst, nyper dig i bröstvårtan, hela tiden med ett stadigt grepp i ditt hår. Jag tvingar ner dig till knästående, knäpper upp mitt skärp och öppnar gylfen. Jag tar fram min halvslaka kuk och drar den sakta över din kind och dina läppar, drar till i ditt hår och säger – Gapa! Du gör som jag säger och jag trycker in kuken i munnen på dig. – Sug nu, slyna! När du suger min kuk känner du hur den sakta växer till full storlek i din mun, jag håller ditt huvud i ett hårt grepp och trycker kuken mot ditt svalg. Jag har dig helt i mitt våld nu, med min grova hårda kuk i din mun. Jag sträcker ner en hand och kramar ditt bröst oömt, du gnyr till protest, men det är svårt att göra dig hörd med kuken i din mun. Snart känner jag hur det rycker i kuken och min sperma pumpas in i halsen på dig, du klarar inte av att svälja allt så det rinner i dina mungipor.
Jag drar upp dig i håret och tvingar dig att kyssa mig, med andra handen lyfter jag upp din kjol och för ner min hand i dina trosor. Du rycker till när jag snabbt trycker upp två fingrar i fittan på dig. – Du blir fan kåt av det här, slyna! Jag känner ju att du är våt! Med greppet i ditt hår och fingrarna i din fitta drar jag in dig i ditt sovrum och kastar ner dig på sängen. Snabbt kastar jag mig över dig och håller dig nere med min tyngd. Jag tar av mig slipsen och får tag i dina sprattlande armar, binder ihop dom och binder sedan fast dom i sänggaveln. Jag sätter mig på din mage och knådar dina bröst. – Du är inte så kaxig längre va?
Eftersom du är säkert fastbunden tar jag mig tid att låta byxorna falla till golvet och ta av mig kavajen. Jag sätter mig över ditt ansikte och beordrar dig att slicka mitt anus, du vågar inte annat än lyda, under tiden pullar jag din fitta med två fingrar. Sakta växer kuken till full storlek igen. Jag strosar runt lite i ditt sovrum och tittar i dina lådor, hittar några strumpbyxor som kan komma väl till pass. Jag tar dina ben och binder fast dom i samma sänggavel som armarna med strumpbyxorna. Du ligger nu riktigt uppfläkt med full åtkomst till din blöta fitta och ditt trånga anus.
Jag ställer mig på knä och drar mitt blanka ollon längs fittskåran, du tittar oroligt på mig. Du kvider till när jag tar tag i dina höfter och trycker in min grova kuk till roten i din fitta med en hård stöt. Jag knullar dig hårt och njuter av att se dina pattar guppa i takt med mina stötar, jag greppar dom med mina händer och nyper dig i bröstvårtorna. - Det här gillar du va, din lilla kåting? Att bli hårt knullad och inte ha nåt att säga till om? Du svarar inte, du bara gnyr medan min kuk ränner in och ut i din fitta med hårda stötar och pungen daskar mot dina skinkor.
Jag känner att jag måste lugna mig för att inte spruta din fitta full, istället tar jag ut kuken och börjar massera ditt anus med mitt långfinger. Du tittar oroligt på mig och säger med darrande röst – Jag har aldrig gjort det där, snälla var försiktig! Jag reser mig upp och hämtar portföljen, ur den tar jag fram en tub glidmedel. Jag sätter en klick på mitt finger och börjar smörja in ditt anus, snart åker ett finger in i dig, du rycker till och jag börjar mjuka upp din stjärtmuskel. Ett finger till glider in och motståndet börjar bli mindre medan du ligger och vrider på dig av min behandling.
Jag smörjer in min hårda kuk med glidmedel och börjar pressa den mot ditt anus, du andas tungt och kvider lite när den sakta börjar glida in. Det är trångt och jag får trycka på, men snart är ollonet inne. Jag stannar upp där ett tag och knådar dina bröst. Du tittar oroligt på mig och jag fortsätter långsamt trycka in kuken i din bak. När den är helt inne drar jag sakta ut den tills bara ollonet är kvar och börjar sedan knulla dig med mycket långsamma drag. Din stjärt kramar hårt runt min grova kuk och jag ser i din blick att det förmodligen gör ont. Mycket långsamt drar jag kuken ut och in och dina små stönanden avslöjar att du inte är helt missnöjd med vad som händer. Du kniper pulserande runt min kuk och jag kan snart inte hålla mig längre, jag rycker till och min sperma pumpas i kaskader in långt inne i din röv. Jag drar mig ur dig, lutar mig ner över dig och kysser dig, sen reser jag mig, samlar ihop mina saker och klär på mig. Jag knyter loss dina armar och ben. Innan jag går ger jag dig mitt kort och säger – Om du skulle ha något mer problem med tv-licensen är det bara att höra av sig.
 
G

Guest

Gäst
tackar, god kritik betyder mycket från novellister som doc och misswet.
 
Toppen