Ett litet/stort problem...

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Jag har börjat att veckopendla mellan två svenska städer, vilket innebär att min flickvän och jag inte ses mer än på veckosluten. Hon fick en god idé för att vi inte skulle börja "vänstra" på var sitt håll, vi köpte varandra sexleksaker som vi har som "surrogat" under tiden vi är från varandra. Hon fick en dildo/vibrator och jag fick en "cyberpussy".

Hon är nöjd, och på sätt och vis är jag det också, då jag fick en väldigt fin/dyr "cyberpussy" av henne.
:)

(Hon sa att som surrogat till den riktiga skall jag ha den "näst bästa"..)

Problemet är följande: Senaste "tjänsteresan" tänkte jag prova min flickväns present, och den var ju fin och så, men alldeles FÖR trång!
Penisen kan nätt och jämt tränga in, men inte utan obehag. Jag är väl ganska "normalt utrustad" med 17 cm samt 4,5 cm omkrets, så det rör ju inte sig om John Holmes eller så.. Med tanke på vad hon betalat för den, så är det ju lite deppigt.. Har läst ute på nätet att man kan töja ut "cyberpussies" med att permantent ha något "stort" penisformat i dem när de förvaras. Just nu har jag en STOOR skruvmejsel i den. Hoppas att gummit töjs ut.

Någon som har liknande upplevelser med cyberpussies? Dvs. att de är för trånga och att det kanske går att fixa?

Den här är det förresten:
http://shop.sextoys.sex-superstore.com/ ... ia=&init1=
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jaja.. visst. lite sent att rätta nu när skadan redan blivit gjord, spetan ;)
Men jag har inget tips på din "leksak", säg till din tjej, eller rentav visa henne, och köp senda en flashligt :) Jag ska göra det om jag bara vågar ;)
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Jopp, det var "ingångshålet" som var förtrångt. "Inkörningsproblem" med nya grejor alltså.. hehe..

Verkar funka bra nu.. (Och det var som sagt flickvännen som köpte leksaken!)


Originally posted by andyg

Den som jag har - som dock var bara hälften så dyr som din - är trång (nästan som ett litet rör bara), när man inte använder den, men när man tränger in vidgar den sig och formar sig perfekt efter kuken. Är du säker på att det inte bara är "ingångshålet" som är för trångt, för så var det för mig. Det tog ett par gånger innan hålet hade töjt ut sig så att jag lätt kunde tränga in. För mig var det dessutom en fråga om teknik, de första gångerna fick jag inte till det på ett bra sätt, men sen kom jag på vilka vinklar jag skulle hålla den i och hur jag skulle sitta för att det skulle bli skönt. Men det går åt en hel del glidmedel för att det ska funka bra.

Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Hoppla!

Cyberleksaken i fråga gav mig i torsdags det bästa sex "på egen hand" tillsammans med porrfilm som jag någonsin upplevt!
(Flickvännen blir nog avundsjuk, då hon är "nymfoman")


http://www.docjohnson.com/
"Det är DÄRFÖR Johnson är doktor!" :):):)

Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 
Toppen