För nyfiken..

Ano

Ny medlem
Kön
Man
På senare tid har det uppstått ett stort problem för mig. Jag är idag cirka en månad ifrån att fylla 19 år. Jag förlorade oskulden när jag var 17, med min nuvarande flickvän, vilket innebär att vi har varit tillsammans ganska länge.

När jag tänker på alla mina polare som har massa spännande upplevelser med massa olika tjejer så känner jag att det är en bit som saknas i mitt liv. Om jag fick bedömma mitt sexliv med min flickvän så är det 10/10. Vi testar nya spännande saker så fort vi kommer på något och vi har sex rätt ofta. Problemet är inte det, utan problemet är att det är hon...

Det är samma tjej hela tiden och antingen så är det så vi killar fungerar (vilket jag hatar), eller så är jag helt enkelt inte mogen att ha ett förhållande än. Jag måste få knulla runt lite innan jag kan ha något fast igen.

Det låter inte så konstigt enligt mig, problemet är bara att min flickvän är den mest underbara människan på jorden och det känns som att om jag släpper henne så kommer jag aldrig mer att hitta en tjej som henne. Vi passar ihop helt perfekt, och att en sån liten bit som att jag är sugen på att ha sex med andra tjejer förstör så här mycket gräver mig så jävla mycket...

Är det någon annan som har haft det så här? Vad gjorde ni?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
På senare tid har det uppstått ett stort problem för mig. Jag är idag cirka en månad ifrån att fylla 19 år. Jag förlorade oskulden när jag var 17, med min nuvarande flickvän, vilket innebär att vi har varit tillsammans ganska länge.

När jag tänker på alla mina polare som har massa spännande upplevelser med massa olika tjejer så känner jag att det är en bit som saknas i mitt liv. Om jag fick bedömma mitt sexliv med min flickvän så är det 10/10. Vi testar nya spännande saker så fort vi kommer på något och vi har sex rätt ofta. Problemet är inte det, utan problemet är att det är hon...

Det är samma tjej hela tiden och antingen så är det så vi killar fungerar (vilket jag hatar), eller så är jag helt enkelt inte mogen att ha ett förhållande än. Jag måste få knulla runt lite innan jag kan ha något fast igen.

Det låter inte så konstigt enligt mig, problemet är bara att min flickvän är den mest underbara människan på jorden och det känns som att om jag släpper henne så kommer jag aldrig mer att hitta en tjej som henne. Vi passar ihop helt perfekt, och att en sån liten bit som att jag är sugen på att ha sex med andra tjejer förstör så här mycket gräver mig så jävla mycket...

Är det någon annan som har haft det så här? Vad gjorde ni?


Om du börjar känna att det saknas något i ert förhållande, så kanske det kan vara på sin plats att du pratar med din tjej och frågar om hon kanske är inne på samma tankebanor som du?

Jag vet inte hur gammal din tjej är, men det är inte ovanligt att vilja "leva livet" i den åldern ni befinner er i!

Prata med varandra, gör ett uppehåll i relationen eller bestäm er för att vara ifrån varandra ett tag, för att se hur det känns.

Hur ser du på det faktum att din tjej kanske vill testa andra killar också?

Bind er inte för tidigt, det är mitt råd! Lycka till!
 

Ano

Ny medlem
Kön
Man
Låter kanske lite arrogant, men jag vet att hon aldrig kan tänka sig någon annan än mig. "Hur vet du det" kanske du undrar då men så är det bara. Hon är helt galen i mig och det konstiga är att det inte saknas något i vårat förhållande. Det är bara jag som har blivit nyfiken av mig på senare tid.

Hur ska jag kunna säga att jag vill ha uppehåll för att prova lite nytt? Eller bara uppehåll överhuvud taget. Hon skulle gråta i veckor och jag tror inte ens att jag skulle klara att vara utan henne ändå. Det vi har här är ju ett tydligt "man kan inte båda ha kakan och äta den" scenario. Frågan är hur fan jag ska lösa det...
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Å andra sidan får man (som kille) erkänna för sig själv att kärlek och ett knull kan vara olika saker! Jag har alltid älskat de tjejer jag varit ihop med... men ibland har jag bara velat knulla en viss tjej! :oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Å andra sidan får man (som kille) erkänna för sig själv att kärlek och ett knull kan vara olika saker! Jag har alltid älskat de tjejer jag varit ihop med... men ibland har jag bara velat knulla en viss tjej! :oops:


Om du tror att det är annorlunda för tjejer, så kommer du att bli besviken när du blir ihop med en tjej som är riktigt ärlig mot dig...


Med andra ord: Tjejer kan också älska en kille, men vilja knulla en annan...
 
G

Guest

Gäst
Jag vet inte om detta kan klassifieras som ett seriöst råd eller inte, men du skulle kanske kunna fundera på "övertala henne" och bilda ett swingerspar/ta med en extra tjej eller liknande? Då kommer ni ju fortfarande vara där för varrandra, och det kommer vara klart att det endast handlar om sex vad det rör de andra som deltar i akten.

Det kanske inte är så troligt att hon går med på det, fast om hon verkligen älskar dig så mycket som du säger så kanske hon går med på det, om du förklarar läget för henne d.v.s. (Okej, ingen lätt sak att prata med sin tjej om kanske men du kan ju börja försiktigt med att fråga vad hon skulle tycka om en trekant t.ex.)

Lycka till, och ta mina råd med en nypa salt. :D
c1337oris
 
Toppen