Förbjuden önskan, blir mer än så.

Sebbes84

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte experimentera lite, när jag skrev den här.
Ville skriva ur tjejens synvinkel. Berätta gärna
hur ni tycker att det gick :)

***

Äntligen hade jag tagit mig mod till att träffa honom. Han som så länge fått det att pirra i magen på mig. Hur någon kunde påverka mig så mycket med bara ord, är för mig fortfarande ett mysterium, men det var nog det som fick mig att åka dit. Trots att det fanns en pojkvän jag aldrig skulle byta bort, tog jag tåget till hans stad, en knapp timme bort.

Denna morgon vaknade jag tidigare än vanligt, utan att behöva bli väckt av vare sig mamma eller klocka. Det pirrade redan i magen, så jag låg kvar och mina tankar flög iväg, i samma raska takt som tiden. Plötsligt insåg jag att jag inte hade så lång tid på mig att göra mig iordning, så jag tog en snabbdusch. Såg till att jag kände mig riktigt fräsch, lite extra deodorant för säkerhetsskull. I ett drömmande rus åt jag lite frukost innan jag tog cykeln ner till stationen för att invänta tåget. Inte visste jag att tåget skulle kännas så långsamt som det gjorde denna regniga lördag. När det äntligen stannade till vid perrongen och öppnade dörrarna kändes hjärtats slag lite hårdare än vanligt, men det var ingen fara tyckte jag. När jag hittat en plats vid fönstret, långt bak i vagnen, såg jag mig lite omkring, utifall någon jag kände kunde se mig. Det vore inte bra om det kom fram till min pojkvän att jag var på väg till en kille jag inte träffat innan.

Efter ungefär en timme ropade de ut att vi närmade oss stationen. Om jag tyckt att hjärtat slog hårt innan, så var det inget mot vad det gjorde nu. Spänningen, förväntan blandat med den lite förbjudna känslan fick det verkligen att snurra i mitt huvud. Jag kikade ut genom fönstret, och ansträngde mig för att inte verka glo ögonen ur mig. Där ute på parkeringen tyckte jag att jag såg hans bil, men det kunde ju finnas fler med såna. På darriga ben plockade jag upp min packningen och gick mot dörren, som en äldre kille snällt öppnade åt mig. I vanliga fall hade jag nog spanat lite på honom, tyckt att det var en gullig typ, men nu hade jag annat i tankarna. Väl ute på perrongen såg jag Jonas, som jag trånat efter ett bra tag nu. Han kom leende mot mig och det gick en liten rysning längs ryggraden, ut i armarna. Han såg verkligen bra ut. Lång, mörk och med gröna vackra ögon, som syntes lysa. Vi möttes i en lång, hjärlig kram och jag ville inte släppa. Tydligen inte han heller, men det kändes som ett naturligt inslag att släppa taget och gå mot bilen istället. Jonas såg hur tung min väska var, så han var snäll nog att ta den åt mig, trots mina små försök till protester. Det visade sig att han inte bodde så långt från stationen, som tur var, för jag var lite lagom spänd och nervös vid den tidpunkten. Staden såg inte alls ut som jag tänkt mig, men det är alltid så svårt att se ställen framför sig, som man inte besökt tidigare.

Han höll upp dörren åt mig när vi kom till hans trappuppgång, men jag misstänker att han bara ville kika på mig bakifrån. Det gjorde mig inget, men en svag rodnad syntes i mitt ansikte. Självklart bodde han högst upp, så det blev några trappor man fick gå utan att kunna vara bredvid varandra. När han öppnade dörren möttes jag av en liten överraskning. Ungkarl i all ära, men lägenheten var mysigt inredd och faktiskt välstädad. Jag vet inte varför, men det gjorde mig lite varmare. Efter han tänt några lampor slog vi oss ner i soffan och pratade lite, om ingenting egentligen. Magen hade redan börjat kurra och det gjorde nog hans också, för han frågade om jag var hungrig och om jag ville ha lite mat. Först funderade jag på att tacka nej, för att inte vara för påträngande, men hans snälla undran fick mig att glatt tacka ja. Det var nog bra det, för jag var ordentligt hungrig. Efter att ha lagat och ätit lite kycklinggryta med ris slog vi igång en film. Jag trodde aldrig att Jonas skulle komma ihåg att jag älskade "A beautiful mind", men nog var det den som började när han satte igång dvdn. Det kändes nästan overkligt att jag bara några timmar innan hade närmat mig stationen med bultande hjärta å nervöst pirr i kroppen. Visserligen var det fortfarande pirrigt, men han var så lugn och trygg att vara med, så nervositeten försvann snabbt. När vi satt där tätt intill varandra och såg på filmen kände jag hur han la armen om mig, och det gick en varm våg genom min kropp. Hans mjuka fingrar rörde sig långsamt och fjäderlätt över min nakna axel, ömt smekande som fick mig ännu varmare. Jag lutade mig ännu mer mot honom och kände då att han nog var nervösare än han verkade, för hjärtat bultade i honom. Denna lilla vetskap fick mig att le förnöjt, för han var inte mer än människa som jag nästan tänkt innan vi kom så långt. Jonas andra hand låg tvärs över hans lår, alldeles intill mig, och jag kände att det nog var min tur att ta något initiativ. Så efter lite försiktigt smek med mitt pekfinger över hans handrygg tog vi varandra i handen, och ännu än våg av värme sköljde över mig. Inte ens min pojkvän gjorde mig såhär varm, avslappnad och sugen på mer gos. För en liten stund släppte jag filmen med blicken, och såg upp mot Jonas. När han i ögonvrån såg att jag kollade på honom, såg han ner mot mig med ett varmt leende och jag kunde skymta en lite rödare nyans i hans kinder. Jag sträckte mig upp mot honom och han insåg vad jag önskade, så när han böjde huvudet en aning kunde vi mötas i en liten puss, som snabbt övergick i en så öm kyss. Inte anade jag att hans kyssar skulle vara så mjuka, försiktiga och helt magkittlande. Pirret spred sig från magen ut i övriga kroppen. Kyssen blev allt mer passionerad, och min hand smekte honom över kinden, ner över bröstet. Inte bara min andning blev tyngre, jag kände också hur hans andning följde samma spår. När jag blev lite för yr kände jag att jag måste sluta en stund. Mest för att jag inte visste vad jag skulle göra, men även för att jag behövde dricka lite vatten. När jag reste mig upp och gick mot köket anade jag att hans blick klädde av mig, vilket fick mig att känna mig riktigt sexig. Jag brydde mig inte att axelbandet på linnet halvt glidit av, för det fick mig att känna mig ännu sexigare.

När jag kom tillbaka och satte mig närmare honom än tidigare, kunde jag se att det börjat växa något innanför byxorna, trots att han försökte dölja det med tröjan. Ett lite retsamt leende bredde ut sig över läpparna när jag återigen mötte honom i en kyss. Hans tunga mötte min, lekte lite busigt och gled tillbaka in i sin egen mun igen, för att snart därefter röra sig över min tunga igen. Jag började ana att hans berättelser tidigare, hur underbara de än verkade, ändå inte kunde leva upp till hur nervkittlande det här var på riktigt. Ganska snart kände jag hur våra små, nyfikna smekningar hade gett resultat, fått mig att fuktas lite. När jag i smyg särade lite på benen kände jag att jag blivit våt. Det blev bara mer när hans händer gled över min mage, drog undan linnet lite, och smekte min varma hud. Fingertopparna gjorde mig lite yr av åtrå, vilket nog var vad jag hade hoppats på, så jag lät honom fortsätta med sin ömma beröring. Mina händer hade nu hittat sig in innanför tröjan på honom, smekte hans mage och upp över bröstet, och jag kunde känna att han gillade det. Plötsligt öppnade han ögonen, som han haft stängda under våran långa kyss, och mötte mig med en fuktig blick. Hans fingrar tog tag i mitt linne och började dra det uppåt, och med lite hjälp av mig fick han av det rätt snabbt, innan det föll till golvet. Minspelet kunde inte avslöja bättre hur kåt han blev av att se mig i bh, samtidigt som han visste att jag gillade hur han smekte min kropp. Efter en stund rätade jag på mig.. reste mig upp, och satte mig sen gränsle över honom. Underbara rysningar gick genom hela kroppen när han slutade kyssa mig, för att med läppar och tunga vandra ner över kinden, halsen och upp mot örat. Läpparna och tungan lekte lite, och jag kunde känna hans varma andning in i örat, vilket fick mig ännu kåtare. Den hårda bulan innanför byxoran rörde sig mot mig, vilket jag kunde känna genom våra byxor. Det var när hans mun hade hittat sig ner över mina bröst, och han kysste och nafsade i mina nipplar, efter att snabbt fått av mig bhn, som jag gav ifrån mig mitt första gny. Jag tror att det eggade honom ännu mer, för han fortsatte att ivrigt kyssa dem, medan hans händer strykte mig över ryggen. Relativt smidigt fick jag av honom både tröja och t-shirt, och kunde nu känna hans varma hud mot min. Det tillsammans med den hårda bula som rörde sig mot mina byxor, mellan benen, fick både mig och honom att andas häftigt av upphetsning. Jonas hade berättat förut, att han gillar lite dirty talk, me jag visste inte om det var läge för det nu. Dock fick min kåthet mig att chansa på att det var läge, så när jag slutade kyssa honom såg han på mig med lite förvånad men förväntansfull min, å jag böjde mig fram en bit, nafsade honom i örat och började viska. Jag berättade för honom hur kåt han gjorde mig, hur gärna jag ville känna honom i mig. Det gav genast utdelning, för mellan hans djupa andetag hörde jag svaga stön. Plötsligt känner jag hur hans händer rör sig längs sidan på min halvnakna kropp, och lyfter upp mig. Han bär mig en bit, ställer mig mot väggen å kysser mig intensivt, samtidigt som hans fingrar fumlar med knapparna i mina byxor. Att se hur kåt han blivit av mig gör mig galen av åtrå och för att retas lite med honom lägger jag handen över hans hårda bula. Mot min hand kan jag känna formerna av hans hårda kuk där innanför, och hans försök att knäppa upp mina byxor går aningen sämre när hans dimmiga blick blir ännu suddigare tack vare mina smek.

Efter ytterligare en halvminut stod vi i bara trosor och boxershorts där, smekte varandra och kysstes som besatta. Nu trodde jag att vi skulle hamna i sängen vilken sekund som helst, eftersom den bara var en meter ifrån. Men istället för att gå dit slutade han kyssa mig, lät sin hand smeka min varma hud en stund, innan han gick iväg ut i hallen. Han log mot mig, så jag följde nyfiket efter, och alldeles snart fick jag veta vad han tänkte på.

Varmvattnet flödade ur kranen ner i badkaret. Tillsammans med Barry White's samlingsalbum och alla ljus som stod runt om i badrummet, blev stämningen så fantastisk man kan tänka sig. Jag stod där och såg på Jonas när han långsamt drog av sig sina boxer, och inte helt generat blottade sin härliga kuk. Det vattnades i munnen när jag såg den; ganska stor och garanterat stenhård. När han krypit ner i det varma vattnet följde jag hans exempel; tog av mig mina små trosor och stod där spritt naken framför honom en stund. Han sträckte ut en hand och jag greppade den välvilligt, kröp ner i badet med honom och lutade mig bakåt. Vattnet var verkligen varmt och skönt, men det bästa var att känna hans kropp så tätt intill mig när jag lutade mig bakåt, och att känna hans hårda kuk mot min rygg gjorde mig faktiskt ännu mer upphetsad. Vi låg en stund utan att göra någonting. Men när hans händer inte bara smekte min mage, utan även upp över mina bröst, blev jag helt till mig. Stämningen, ljuset, musiken. Allt detta fick mig att känna mig som i himlen. Hans stora händer kupade sig över mina bröst, smekte ömt å nipplarna styvnade mot hans fingrar. Med viss möda lyckades jag lirka in en hand bakom min rygg, och smekte försiktigt hans riktigt hårda kuk. När jag greppade den kände jag hur blodet måste pulsera i den, det dunkade svagt mot insidan av min hand. För en stund föreställde jag mig hur det skulle vara att vara utrustad med en sån, men längre hann inte mina funderingar, för hans ena hand hade just börjat leta sig in över mina lår. Längre och längre in mellan benen, tills ett finger mötte min längtande mus. Jag rös till och slappnade av när han lirkade sig in mellan läpparna och ömt smekte över klittan. För att inte stöna ut i luften, var jag tvungen att bita mig i läppen, och fortsatte att bara ligga där, njuta av hans beröring. När jag med lite ansträngning särade på benen kände jag hur han gillande förde in sitt finger i mig. Långsamt trängde det längre in, rörde mig på ett sätt som ingen tidigare gjort. Hur kunde han veta att jag älskar att bli smekt på "insidan av naveln"? Nu gick inte stönen att hålla inne längre, så när han varierade sig mellan klittan och grottan, stönade jag ut min njutning. Det märktes tydligt att han gillade hur jag lät när han rörde mig, för han blev lite ivrigare, smekte mig precis som jag önskade. Efter en stund sa han åt mig att ställa mig upp, så vi kunde byta plats. Lite fundersam blev jag, men när han sa åt mig att sätta mig upp på badkarskanten log jag nöjt, för jag anade vad han ville. Så på hans begäran satte jag mig där, särade på benen och väntade med spänning. Han ställde sig på knä i vattnet, alldeles intill mig, kysste mig ivrigt och smekte min känsliga kropp. Läpparna nafsade sin väg ner över brösten, ägnade extra uppmärksamhet åt mina nipplar, för att sen fortsätta ner över magen, höften, låren och slutligen inåt. Tungan hjälpte till över innanlåren, kysste närmare målet, och innan jag visste ordet av rörde sig hans tungspets ömt in mellan läpparna, där hans finger för en liten stund sen varit. Min hud knottrades och blicken blev allt suddigare när hans tunga lekte med mig. Att stönen var svåra att hålla emot kom inte som en överraskning. Det allra bästa var nästan när hans tunga smalnade och retsamt började skriva alfabetet över min klitta. Den kittlande känslan kändes genom hela kroppen och jag var tvungen att hålla i mig hårt i väggen och badkarskanten för att inte sjunka ihop.

Han var på väg att komma in med ett finger i mig, som extra hjälp till tungan, men då sa jag ifrån. Ännu mer av denna underbara beröring skulle få mig att komma på sekunden, så bättre att spara den delen lite till. Jag kunde se på Jonas hur mkt han längtade efter att få tränga in i mig, såg hur hans blick avslöjade hans djupa önskan. Det var ju något jag ville också, ville det så gärna att jag sa åt honom att ta mig. Med en lätt förvånad min log han, och sade åt mig att vända mig om, ställa mig på alla fyra med händerna mot väggen. Lätt darrande ställde jag mig som han ville, och svankade ordentligt på ryggen. Händerna han smekte med var så ömma, så sköna, smekte min kropp och fick mig att rysa igen. Plötsligt kände jag hur hans stenhårda kuk rörde sig mellan mina ben, gned sig lite mot min våta. Min mun vattnades och som jag önskade att han ville tränga in nån gång, men han fortsatte att retas en liten stund, fick mig att sukta ännu mer, innan han till slut med ett stadigt grepp om sin härliga kuk långsamt trängde in i mig. Centimeter för centimeter kom han längre in, och varje centimeter kändes som ett steg närmare himlen. När han började pumpa mig bakifrån skrek jag nästan ut min njutning, för så här mkt hade jag inte njutit förr, kändes det som. Han fyllde verkligen upp mig och jag hjälpte till i rörelserna när han knullade mig hårdare och hårdare. Det var visst inte bara jag som lät, utstötte ljud, när jag njöt. Även Jonas lät höras att han njöt för fullt, och det fick mig faktiskt att njuta ännu mer. Jag kände hur hans härliga kuk stötte i mig, vidrörde mina skönaste punkter, och hur han sakta ökade takten. När jag nu njöt så fruktansvärt mycket ville jag ju att även han skulle göra det, så jag släppte badkarskanten med ena handen och förde den bakåt, mot honom, men på vägen dit kunde jag inte låta bli att röra min klitta lite. Så förde jag handen vidare bakåt, och jag lät fingrarna smeka hans spända pung, samtidigt som han knullade mig allt hårdare. Min beröring gjorde att han lät ännu lite högre och jag blev så yr av kåthet och njutning att jag inte visste hur jag skulle klara mig. Varje gång hans lår slog emot mina skinkor ekade det lite i badrummet, och jag kunde höra hur han rörde sig i mig, samtidigt som jag kände det. Helt upprymd började jag känna min orgasm närma sig med stormsteg, men försökte att hålla mig så länge som möjligt, för att inte avsluta det sköna vi var mitt uppe i. Det gick bra en liten stund till, men när Jonas hårdare och snabbare pumpade mig bakifrån kunde jag inte längre hålla mig. Med ett högt stön, som avbröts av en kort tystnad, drogs min våta känsliga mus ihop sig, klämde åt ordentligt runt hans pulserande kuk, å började sen pulsera. Krampa, släppa och sen krampa lite till. Att jag fick en orgasm jämförbar med fyrverkeri var inte att tveka på. Mitt i min underbart sköna orgasm hörde jag hur Jonas tystnade och kom även han. Jag stönade högt av njutning och kände hur han sprutade i mig, fyllde mig och vi njöt nå fruktansvärt mycket, båda två. Hans kuk fortsatte att röra sig i mig, pulsera i mig, tills han började slakna.

Efter lite pustande tömde vi badkaret på vatten och tog en lång het dusch tillsammans. Vi hjälptes åt att tvåla in varandra, smekte lite extra och sa inte ett ljud. Bara log och förstod att det var det bästa som hänt oss på länge. Efter att ha torkat av varandra och kyssts en liten stund gick vi ut i rummet igen, slog oss ner på soffan, helt utmattade. Vi drog täcket runt oss och såg "A beautiful mind" från början, eftersom vi inte var särskilt koncentrerade första gången vi började kolla. Jag log när jag låg där mog honom och kände hans trygga armar runt mig. Plötsligt kom jag att tänka på min pojkvän, som inte hade en aning om att jag var hos Jonas överhuvudtaget. Men trots att jag kände lite skuld tyckte jag att den här upplevelsen var värd alla skuldkänslor i världen. Vad som händer sen är nästa problem. En sak i taget...
 

galen

Medlem
Kön
Man
aiight d va helt klart bra skrivet enligt min åsikt :D

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Toppen