Fantasi... tillsammans med D (del4)

G

Guest

Gäst
Männens kroppar, hennes varma kinder, den heta, ångande luften fick henne att försvinna stundtals. Försvinna i njutningen. Aldrig innan hade hon känt så...
Den muskulöse mannen stötte sin stora kuk i botten av hennes anus, hon flämtade, kände sig nära att svimma. Mannen som runkade framför henne och krävde behandling väckte henne. Han slog med kuken på hennes kind. "Koncentrera dig lilla slyna!" Hon vaknade ur sin njutnings dvala. Öppnade munnen, hon lockade, lockade honom till att stöta kuken långt ner i hennes hals. Hon kväljde högt och han tog tag i hennes hår, utan nåd fortsatte han att knulla hennes smultronröda mun. "Va det så här du ville ha det slampa?" Hon blinkade till svar...
----------
Med ett högt stön nådde den muskulöse mannen klimax. Hon kände hur han sprutade sin varma säd i hennes anus. Hon klämde så hårt hon kunde kring hans kuk och hans fingrar greppade hårt om hennes skinkor. Hennes krampande muskler gjorde att inte heller mannen under henne kunde hålla emot längre. Han grymtade när han med hårda stötar tömde sig i hennes fitta.

"Upp med henne på ett bord" beordrade bartendern. Männen vars kukar hon sög lyfte bryskt upp henne och ledde fram henne till ett bord intill. Hon satte sig på bordskanten och bartendern som hade kommit runt bardisken tog tag i hennes hår. Han tvingade ner henne så att hon låg på rygg tvärs över det lilla bordet. Han klev ur sina byxor och ställde sig intill henne, satte ena foten på bordet intill hennes huvud. Han kön vajade ovanför hennes mun. "Sug kulor medan du runkar min kuk!" beordrade han. Hon greppad hans kuk med båda händerna och började slicka på hans kulor.
--------
Bartendern njöt av hennes mjuka händer och varma tunga. Hon runkade honom med hårda bestämda tag. Han försökte hålla emot, inte visa henne vilken duktig slampa hon var. Hans andetag va tunga och djupa och för en stund tycktes han glömma att det inte va hon som skulle leda denna föreställningen.

Hans orgasm var nära, hans spända kropp avslöjade honom. "Små slampor som jag är vad du gillar ser jag", sa hon med ett leende samtidigt som sperman flödade över henne.

"Mmm, små slampor som du ska nyttjas!" Hans röst va hård och ärlig vilket fick hennes hjärta att rusa. Älskaren närmade sig dem, hon kände sig återigen trygg. Falsk trygghet. I handen höll han två svarta läderremmar. Med dem band han hennes armar och ben. "Alla har inte fått smaka av dig än", viskade han. Sperman droppade ner från hennes ansikte...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
inte sluta nu!!!
när det börjar bli extra intressant...[}:)]

bra skrivit, sköna fantasier(?), vet ett par här som delar dem med dig..;)

*kram* Doc
 
G

Guest

Gäst
inte sluta nu!!!
när det börjar bli extra intressant...[}:)]

bra skrivit, sköna fantasier(?), vet ett par här som delar dem med dig..;)

*kram* Doc

Fantiserandet fortsätter... Vi jobbar på det... D och jag... :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jaaa sååå braaa:p:p:p


Neeeej!!!

Varför blir jag såå kååt när jag tänker på fortsättningen:oops:

aj aj aj...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
stavvar illa nrr jag bllkir kååååååååått, me såh ska sköna slampor anvvändas;

bra Jenni, sköna fantasier "#¤%&/():)(/&%¤#¤%&/ kåtslag! [}:)]:p

*smisk*
 
Toppen