Fler som tänder på spott, eller andra kroppsvätskor?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
enda möjligheten att kunna smaska på sin sperma är att göra så, när jag runkar tänker jag att jag ska äta upp den men kåtheten försvinner när man har sprutat
Det är samma för mig att kåtheten och ståndet försvinner direkt efter jag sprutat.
Men jag har skrivit flera ggr om min metod där jag runkar tills jag känner att orgasmen är på gång och då stoppar jag, men satsen går inte förhindra. Åtminstone halva satsen sprutar jag och lapar glatt i mig.... Runkar sedan klart och njuter av orgasmen.
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är samma för mig att kåtheten och ståndet försvinner direkt efter jag sprutat.
Men jag har skrivit flera ggr om min metod där jag runkar tills jag känner att orgasmen är på gång och då stoppar jag, men satsen går inte förhindra. Åtminstone halva satsen sprutar jag och lapar glatt i mig.... Runkar sedan klart och njuter av orgasmen.
Jag kör samma teknik. Ibland går det åt skogen och både sats och orgasm kommer, men när det lyckas är det nice att slicka i sig satsen med bibehållen kåthet och sedan runka till orgasm.
Det har även hänt att jag använt en sådan sats till glidmedel för en dildo där bak...
 

Bohusman

Ny medlem
Jag fantiserar mycket om olika kroppsvätskor
Jag kan ibland när jag runkar även stoppa ner fingrar i halsen så jag hulkar å frustar
Blir då fort mängder med saliv å slemproduktion.
brukar sitta hukad över kuken så slemmet dreglas ner över kuken.
Blkr både tårögd snorig ibland.
Underbar känsla.
Där å då fantiserar jag om att en riktig gubbkuk halsknullar mig
Som grädde på moset vore ju att bli belönad med tjock kuksås
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag kör samma teknik. Ibland går det åt skogen och både sats och orgasm kommer, men när det lyckas är det nice att slicka i sig satsen med bibehållen kåthet och sedan runka till orgasm.
Det har även hänt att jag använt en sådan sats till glidmedel för en dildo där bak...
Det gör inte så mkt om det går åt skogen ibland. Det är skönt att spruta hela satsen i samband med orgasmen också. Jag sprutar oftast på min egen mage och gnider sedan ut sperman...
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Det gör inte så mkt om det går åt skogen ibland. Det är skönt att spruta hela satsen i samband med orgasmen också. Jag sprutar oftast på min egen mage och gnider sedan ut sperman...
Nej, det gör inte så mycket. Det är ju skönt vilket som. Jag uttryckte mig lite klumpigt. Jag menade att ibland blir det inte som man tänkt, dvs sats och orgasm samtidigt fast man tänkt sats att slicka i sig och sedan orgasm. Båda är bra, men en är lite godare.
 
Toppen