Fråga om moderatorer på onanera.se?

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Om man ställer en fråga till en moderator i ett forum här på onanera.se. Hur länge brukar man få vänta på svar?

Finns det någon som vet?

Jag har ställt en fråga till moderator "Crew" under support, men h*n har inte varit inloggad sedan 22 april!

Skall man skriva till någon annan om man undrar något?

Tacksam för svar!
 
G

Guest

Gäst
Skriv till lastbryggan eller admin.

Moderatorna har inte längre någon makt att ta bort o sånt.
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
Skriv till lastbryggan eller admin.

Moderatorna har inte längre någon makt att ta bort o sånt.

Det jag undrar över är om det finns någon moderator som är aktiv, som moderator alltså?

En enda av alla som står som moderator i de olika forumen har loggat in de senaste två månaderna. Medlemmar som uppger att de är under 18 år blir inte avstängda. Vad är det för ordning egentligen? Har alla övergett detta forum eller?
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
De kanske tröttnade på onanera och turbulensen som var förrut så de har tagit semester.

Men jag håller med det finns en del här som verkar vara för unga, så vi får väl hoppas att semsetern snart är slut, eller de blir lite nyfikna vad som händer här.
 

La Dolce Vita

Medlem
Kön
Kvinna
De kanske tröttnade på onanera och turbulensen som var förrut så de har tagit semester.

Men jag håller med det finns en del här som verkar vara för unga, så vi får väl hoppas att semsetern snart är slut, eller de blir lite nyfikna vad som händer här.

Då tackar jag dig för ditt svar! Jag förstår inte riktigt vilken turbulenas du pratar om, men det kanske inte är så viktigt i sammanhanget.

Den som är ansvarig borde väl i alla fall vara intresserad av att forumet inte blir klassat som olagligt i alla fall?
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Hej på er,
alla som har frågat om att bli borttagna från sajten, har nu blivit det, även om det finns nägra få kvar. Jag kommer att jobba med det här nu tills röjningen är klar. ;)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Skriv till lastbryggan eller admin.

Moderatorna har inte längre någon makt att ta bort o sånt.

Det jag undrar över är om det finns någon moderator som är aktiv, som moderator alltså?

En enda av alla som står som moderator i de olika forumen har loggat in de senaste två månaderna. Medlemmar som uppger att de är under 18 år blir inte avstängda. Vad är det för ordning egentligen? Har alla övergett detta forum eller?
Ja kan lova dig att detta har det blivit en ändring på nu. Alla som är under 18 år blir nu utstängda från forumet så fort vi får veta, eller får meddelande från några av er medlemmar som fångar upp att det finns underåriga här på ona. Det tackar vi er för.:)

/LekenKille
 
Toppen