Fråga till er heterokillar som vill bli avsugen av en kille?

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Först och främst...tack för att ni finns

Men vad är grejen för er?

Både här och på flera andra forum så finns det en röd tråd för oss killar som suger kuk att vi inte tänder på dom manliga attributen i övrigt..med lite variation såklart.

Det är ju skithärligt att bli avsugen såklart men är det bara det som får er att bulta!?
Eller är det en dominans-grej typ

En kille som jag hade ett stadigt upplägg med ett tag, vi kollade på porr och så medans jag sög av honom typ..
Han vart väl lite nyfiken nån gång och ville prova runka och suga mig med..
Men det gick inte alls, jag kunde inte få stånd..men så fort jag gick ner på honom så vart jag stenhård igen

Har fått handsfree utlösning flera gånger bara av att suga kuk däremot..

Skulle vara kul att höra hur funkar för er!
 

Pastrom

Medlem
Kön
Man
Hej, vet inte riktigt men jag har alltid gått igång när jag ser en vacker kuk och vacker kuk är ju såklart väldigt subjektivt men för mig är det en lagom stor kuk 16- 20 och med ett ollon som är åt det större hållet. Till saken hör att jag precis som du nämner inte dras ett dugg till män i övrigt men det stoppar inte mig från att vilja suga kuk och helst vill jag att han kommer i min mun, därför händer det inte jätteofta. När det gäller kvinnor tänder jag på precis allt och allt man kan hitta på tillsammans med en kvinna.

Älskar dock att bli avsugen helt oavsett om det är en man eller kvinna som suger.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Att bli avsugen attraherar mig mycket mer än att suga själv. Skulle jag suga själv hade det varit på någon yngre stenhård kuk som inte är för stor.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag gillar också mycket mer att bli avsugen än att suga själv. Helst vill jag att avsugaren suger till orgasm och sväljer min sperma. Det ger en extra kick åt sexet. Tyvärr är jag lite för feg och avvaktande med att ta andras sperma i min mun och ännu värre att svälja den, men jag jobbar på det och har ett par killar som jag träffat en hel del och det är väl nån av dom som ska få äran att leverera en spermasats i min mun som jag sväljer när tiden är mogen.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar också mycket mer att bli avsugen än att suga själv. Helst vill jag att avsugaren suger till orgasm och sväljer min sperma. Det ger en extra kick åt sexet. Tyvärr är jag lite för feg och avvaktande med att ta andras sperma i min mun och ännu värre att svälja den, men jag jobbar på det och har ett par killar som jag träffat en hel del och det är väl nån av dom som ska få äran att leverera en spermasats i min mun som jag sväljer när tiden är mogen.
Själv föredrar jag att suga, blir enormt kåt av det. Ogillar smaken av sperma men blir stenkåt att bli uppmuntrad eventuellt lätt tvingad att ta satsen i munnen. Efter det så räcker det med att jag snuddar vid min egen kuk för att spruta själv.
 

Axljinx

Medlem
Först och främst...tack för att ni finns

Men vad är grejen för er?

Både här och på flera andra forum så finns det en röd tråd för oss killar som suger kuk att vi inte tänder på dom manliga attributen i övrigt..med lite variation såklart.

Det är ju skithärligt att bli avsugen såklart men är det bara det som får er att bulta!?
Eller är det en dominans-grej typ

En kille som jag hade ett stadigt upplägg med ett tag, vi kollade på porr och så medans jag sög av honom typ..
Han vart väl lite nyfiken nån gång och ville prova runka och suga mig med..
Men det gick inte alls, jag kunde inte få stånd..men så fort jag gick ner på honom så vart jag stenhård igen

Har fått handsfree utlösning flera gånger bara av att suga kuk däremot..

Skulle vara kul att höra hur funkar för er!
skulle gärna testa suga en stor kuk eller fållar min min kuk i en man rumpa men aldrig gjort . men det är bara kuken å röven som gör mej kåt
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Killen som jag hade en "relation" med var jävligt straight sas;)

Han ville kolla på porr medans jag sög av honom..med tjejer såklart!

Och det är samma här, vill bli avsugen av en tjej och knulla med en tjej..men så fort nån svingar en dolme framför munnen på mig så börjar jag sugaXD
 

Lovethetaste

Aktiv medlem
Kön
Man
Kanske just det typen du är som jag riktar mig till i frågeställningen, i heterorelation vill jag ha en vacker tjej som låter sig bli helt dominerad när hon suger min kuk..

Men jag tänder inte på mäns fysik, utseende, etc...

Men att bli munknullad och kallad för diverse nedsättande invektiv medans jag suger är galet uppeggande..
Inte heller rädd för att bli sprutad i vare sig mun eller ansikte..

Bland mina bästa orgasmer har varit när jag svalt sperma..
 
Toppen