Geishakulor

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Som jag har förstått det är det inte ngn sexleksak. De är till för att träna knipmuskulaturen i musen. En väninna med begynnande inkontinensbesvär fick sådana rekommenderade för typ 10 år sedan o gick o köpte dem på Apoteket. Har ej hört om de var bra... :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag köpte ett par en gång mest för att jag ville veta vad de var till för.

Jag använder dem ibland och när man har haft dem en stund och gått omkring lite hemma blir man ganska sugen. Det är ju två kulor i en så de skakar och vibrerar när man går. Det är också skönt att dra ut dem sakta. Fittan kämpar för att hålla kvar dem och krampar nästan som när man får orgasm...
 

GrandLady

Ny medlem
Kön
Kvinna
Som sagt egentligen till för knipövningar, men ack så sköna!
Det KÄNNS inne i en ... ger sköna vibbar ... och att sakta dra ut dom ....

Och så kanske det är det lite sexigt att gå med dom på stan och ingen vet, men man kanske går omkring och "ser" lite så där .. hmmm ... kåt ut?! Har inte testat geishakulor, men har gått med små pärlband inne i mig som gnuggar mjukt mot läpparna när man rör sig ... resten ... eran fantasi!! :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Som sagt egentligen till för knipövningar, men ack så sköna!
Det KÄNNS inne i en ... ger sköna vibbar ... och att sakta dra ut dom ....

Och så kanske det är det lite sexigt att gå med dom på stan och ingen vet, men man kanske går omkring och "ser" lite så där .. hmmm ... kåt ut?! Har inte testat geishakulor, men har gått med små pärlband inne i mig som gnuggar mjukt mot läpparna när man rör sig ... resten ... eran fantasi!! :p

Vet inte om jag skulle våga gå på stan med mina i... De låter det ganska mycket när man går med dem. Ett dämpat krockande ljud liksom. Folk måste undra vad det är som låter...
 
Toppen