Glömde såklart filmen i spelaren!

Toobey

Ny medlem
Kön
Man
Även en till sak som har hänt mig (på riktigt såklart) är att jag typ 2 gånger har glömt en porrfilm i VHS:en... Syrran har hittat filmen där när hon tagit ut bandet.. vet inte om hon kollat på det dock... Men fan jag åker dit hela tiden! Fast inte nån av föräldrarna.. Fast det var jävligt nära en gång när jag var hos morsan och satt vid datorn, hon kom typ in för att säga att jag inte skulle sitta uppe så länge... Var typ naken och hann precis dra för nåt... Hade ju stånd och allt!

Syrran lär ju veta allting, hon har sett porr som jag glömt att ta bort på min dator typ hundra gånger! Ligger direkt på skrivbordet.. Och just nu laddar jag ner Paris Hiltons sexvideo och det vet hon om! Talar till och med om för mig hur det går med den över msn... Kan inte bortförklara mer nu...

Jag är jag...
 

biff

Medlem
Kön
Man
om nu din syrra vet att du ser så mycket på porr tror du inte hon är lika dan själv då??
Fråga henne om hon har några bra film tips..
hur gammal är hon och du då?
 

Toobey

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror inte hon är likadan... Hon är totalt avskärmad från det sexuella livet. Hon är 3 år äldre. alltså 22 just nu.

Jag är jag...
 

Chriler

Ny medlem
Kön
Man
Vad säger hon när du berättar hur det går med hilton filmen då ? Mycket åsikter går att avläsa bara genom att analysera svaren lite noggrannare ;)

Puss å Kram Ses På Stan !
 
Toppen