Glidmedel

KåtSkåning

Ny medlem
Kön
Man
Hej.

Jag skulle vilja ha lite tips på vad man kan använda som glidmedel som inte är skadligt (såklart), som de flesta har i hemmet.

Tack på förhand.
 
G

Guest

Gäst
Matolja tycker jag är lite tjockt (?) babylosion aldrig testat men de känns på nåt sätt lite för kemikaliskt, jag vet att jag e lite mjäkig, olivolija föredrar jag dock lukten men skit i den... blir grymt bra friktion!!! Saliv duger me... lite kortvarigt dock... "torkar" snabbt... eller hur man ska säga

Testa dig fram!!
 

zxcvd

Ny medlem
Kön
Man
o Hårbalsam och lite vatten, särskilt V05 balsam.

o Linsvätska och lite saliv.

Beror kanske på vad man gillar, vissa vill ha lite mer friktion tydligen.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Olivolja funkar jättebra (finns bekrivet i en annan tråd)
 

ahlen_johan

Ny medlem
Kön
Man
Hårbalsam använde jag varje dag när jag var liten och runkade (förutom i sängen när jag vaknade + när jag gick och la mig) i badrummet innan jag duschade.

Vaselin och hudlotion är helt underbara ... och väldigt olika. Prova alla tre grejerna och se vilket du blir kåtast av. Ha det så jävla skönt!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by ahlen_johan

Hårbalsam använde jag varje dag när jag var liten och runkade (förutom i sängen när jag vaknade + när jag gick och la mig) i badrummet innan jag duschade.

[/b] skönt!

Hårbalsam och flytande tvål misstänker jag kan irritera huden och torka ut. Det är väl OK om vi killar har det när vi runkar, men jag skulle aldrig vilja ha det som glidmedel om jag knullar en tjej. Slidan är ganska känslig för vad man stoppar in. Då är det istället oljor eller silikonbaserade glidmedel som gäller.
 
Toppen