Gloryhole-minne

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår var jag med om ett glory hole. Det var på Vuxenkul Deluxe i Göteborg och jag kom dit vid halvfemtiden. Det var bara ett fåtal där.

Jag gick in i ett bås där det finns ett glory hole till båset bredvid. I varje bås finns en tv med film och en fjärrkontroll så att man kan välja vad man ville se.

Jag noterade att det satt en kille i båset bredvid och tittade på film och gjorde det trevligt för sig själv. Hans högerhand jobbade regelbundet. Så mycket gick att se genom hålet. Efter en stund så stod han med baken mot hålet mot mig. Jag är dock inte intresserad av något stinkade rövhål så jag negligerade inviten och fortsatte titta på "kulturfilmen" som visades på skärmen i mitt bås.

Efter ett tag så såg jag att han drog i sin kuk någon decimeter från hålet. Jag närmade mig det och satte fingret i hålet. Hans ollon kom igenom hålet. Jag fingrade på det försiktigt och han tryckte in den lite mer. Till slut var hela kuken i hålet och jag slöt mina läppar om ollonet. Till en början roterade jag lite lekfullt med tungan och läppar. Jag har lärt mig samla saliv och vara våt i munnen så strax var ollonet blött och jag började jobba med hans kuk in och ut. En hand var runt skaftet och jobbade i samma takt. Han styvnade ordentligt och jag njöt av att få ge en riktig avsugning.

Plötsligt så drog han tillbaka sin lem in i sitt bås. Först förstod jag inte men sedan tänkte jag att kvällen är ung och han vill behålla extasen till något annat. Fair enough. Jag fick i alla fall nöjet.

Han lämnade båset. Sedan gick det en stund och jag cirkulerad omkring för att se ifall det var någon annan som var intresserad av något spännande. Men icke. Det var nog bara tre personer där varav en satt och glodde i sin mobil. Ok.

Så fick jag för mig att sätta mig i ett bås och kolla lite igen. Då såg jag att en man satt med munnen öppen i hålet från båset bredvid. Ok, tänkte jag. Let's go. Så jag tog fram min kuk och förde in den i glory-hålet till båset intill där munnen fanns. Han tog tag i den och började bearbeta. Jag pressade in kuken så långt jag kunde och kände att han slukade hela dess längd. Han jobbade på fram och tillbaka. Kanske lite torrt men ändå känsligt och skönt. Han fortsatte ihärdigt och jag förde över pungen till hans sida. Han tog tag i pungen och masserade och sög. Jag stod utmed den svala metallväggen som avdelade båsen med hela min framsida och pressade kuken så att han skulle kunna komma åt. Normalt gillar jag inte det men just nu var det häftigt.

Jag kände att jag började närma mig orgasmen. Jag stönade högt för att uppmuntra honom och för att jag kände för det. Du som sitter och glor i mobilen kan gärna höra vad som pågår, tänkte jag. Mannen i båset intill fortsatte och jag började spruta i hans mun. Jag höll kvar och hoppades att han inte skulle sluta när sperman träffade honom. Och han fortsatte. Även när jag var helt klar och började slakna så höll han på. Långsamt drog jag tillbaka min tillfredsställda kuk ur han mun och ut ur glory-hålet.

Jag var verkligen "glory". Kände mig lycklig, välbehandlad och nöjd. Jag letade efter papper eller handduk men fick gå ur båset bort till toaletten där jag kund göra mig ren.

På vägen ur toaletten mötte jag en man som jag direkt såg att han höll en sats i munnen på väg mot samma toa. Vid åsynen av den mannen tänkte jag att glory hole är en fantastisk uppfinning. Jag hade nog inte kunnat njuta av honom i säng på ett hotellrum. Men i ett glory hole kunde han visa vad han var förmögen till.
 
Toppen