Hålla igen

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Hejsan killar!!

Har en fråga till er.

Ni som runkar varje dag, när ni inte har gjort det på ett par dagar, hur känns orgasmen då? Är den likadan eller kraftigare?

Hur är det med satsen? Är den lika stor eller större?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

onanikillen

Ny medlem
Kön
Man
Hej själv!

Det är lite svårare att hålla igen. Det kommer snabbare. Oftast så kommer det lite sperma och det kittlar lite som kan upplevas som en förorgasm.
Det känns och syns att satsen är större sen vet jag inte om orgasmen i sig är kraftigre. Psykologiskt så känns den allt kraftigare
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
jag runkar iofs inte varje dag men ett lite längre uppehåll ökar orgasmens intensitet, ja. Och mängden sperma likaså. Därför är det skönare att vänta iallafall tre-fyra dagar mellan varje utlösning. Men sen så är det ju också så att ju längre tid som går mellan varje utlösning ju mindre stimulans behövs för att orsaka nästa. Sperma som legat inne ett tag tycke jag känns lite tunnare och sprutar längre än runka-varje-dag sperman som är tjockare i konsistensen.

We drift deeper... Life goes on...
 

peeman

Ny medlem
Kön
Man
jag runkar varje dag. ibland upp till 2-3 ggr per dag. min sperma är ibland lite vattnig. har inte tänkt på varför.

söker likasinnade tjejer!!
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Håller med Trancekillen, om man inte runkat på säg en vecka (hemska tanke) så brukar min sats vara mycket tjockare och faktiskt rätt skön orgasm när den tjockare satsen ska ut :)
 

Degen

Ny medlem
Kön
Man
Hmmm.. undrar varför... kanske för att det har tillverkats mer sperma då!!! tänk lite... man bildar typ 10000 spermier eller nått sånt per sek... kommer inte ihåg exakt.. Men pungen töms ändå efter ett tag, efter ca 3 dagar är medelvärdet. Så det där att det är tjockare efter en vecka är nog bara inbillning. Hur gamla är ni? 10? Detta kunde man ju när man var 12...

Kåt som fan.....
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Degen

Hmmm.. undrar varför... kanske för att det har tillverkats mer sperma då!!! tänk lite... man bildar typ 10000 spermier eller nått sånt per sek... kommer inte ihåg exakt.. Men pungen töms ändå efter ett tag, efter ca 3 dagar är medelvärdet. Så det där att det är tjockare efter en vecka är nog bara inbillning. Hur gamla är ni? 10? Detta kunde man ju när man var 12...
Det är väl så att om man inte onanerar på ett tag så följer sperma med urinen... så att sperman inte ska bli "för gammal" liksom.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Jo, men sperma består av två olika vätskor. Dels spermierna och dels prostatavätskan som är tjock och genomskinlig. Kan även kallas försats. Spermierna kan följa med i kisset om man inte fått utlösning på ett tag. Men själva sperman lagras i sädesblåsan och tömmer sig själv (om nätterna) om det inte tömt mauellt eller genom samlag. Detta för att sperman blivit för gammal och måste ge plats åt nyproducerad.

We drift deeper... Life goes on...
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Om jag inte runkar på några dagar så får jag en större sats och en skönare orgasm. Därför är det bättre att vänta 3-4 dagar mellan varje utlösning :)

Onanera Mera
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Trancekillen

Detta för att sperman blivit för gammal och måste ge plats åt nyproducerad.
Precis det jag skrev... ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
Jag runkar 2-3 gånger per dag..och ibland när man ente runkar på 1-2 dagar..precis innan ja ska komma..då skakar kroppen..det bara väller ut med en massa sperma..sprutar säkert 6-7 stora..men det är så mkt skönare o kraftigare orgasm än om man ska runka ett par gånger om dan.
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
håller med tidigare inlägg. Lättare att komma om man int eonanerat på ett tag, man komme rsnabbare och kraftigare och sprutar mer sperma. Min är oftast tjockare ju längre jag väntat, mera vita liksom, antar att det är för att det är större andel spermier i satsen då.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Som tidigare inlägg säger får jag bara hålla med. Runkar i snitt 4 ggr i veckan men skulla jag inte runka på en dryg vecka så blir satsen mycket större och om jag runkar länge och liksom drar ut på det så efter en timme så börjar det värka i pungen. Jag tror det värker p.g.a kåthet. När jag sedan sprutar så kommer det långt och mycket och ibland är det nästan så att det svartnar för ögonen. Jag blir helt skakig i benen m.m.
 
Toppen