Hårigt, rakat eller mittemellan

Storpo

Aktiv medlem
När jag var ung och tittade i porrtidningar eller såg på porrfilm var i princip alla deltagare väldigt håriga runt kuk och fitta. Med åren har det förändrats till mer rakat.
Vad föredrar ni? Håriga fittor/kukar eller rakade? Kanske mittemellan med en liten tofs? Personligen slickar jag gärna en fitta som inte är alltför hårig men det är ju en smaksak.
Och vad föredrar ni tjejer?
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var ung och tittade i porrtidningar eller såg på porrfilm var i princip alla deltagare väldigt håriga runt kuk och fitta. Med åren har det förändrats till mer rakat.
Vad föredrar ni? Håriga fittor/kukar eller rakade? Kanske mittemellan med en liten tofs? Personligen slickar jag gärna en fitta som inte är alltför hårig men det är ju en smaksak.
Och vad föredrar ni tjejer?
Gärna ansat eller rent men är en smaksak ju och vars o en ensak vad man gillar och trivs i.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gärna ansat, men helt klart ska det vara hår. Ser moget ut och skönt att gosa med en fittbuske.
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Min tonårsperiod började i mitten 70, då var det hårigt som gällde i tidningar och filmer. Har inte kommit ifrån det. Så för mig så är det hårigt. Håller med @Kenny601 att gosa med en fittbuske är så nice
 
Toppen