Har du sex drömmar (eller kanske sju)?

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte allt för ofta tyvärr.
Har några få gånger haft otroligt intensiva drömmar som fått mig att vakna upp i tron om att jag har kissat på mig men glatt upptäckt att både sängen och jag är blöt av kladdig sperma.

Önskar man kunde ha sexdrömmar oftare

D

Deleted member 67733

Gäst
Väldigt ofta, favoriten är,; jag springer på en bekant på stan, vi fikar hemma hos henne, sen blir det knull, hon frågar om ja vill komma hit tlll helgen, för då kommer hennes kompis och dennes älskare hit, alla ska ligga med alla säger hon, inga problem säger ja. Älskar denna fantasi.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Drömde inatt om att jag dök upp i en ung kvinnas onanifantasier
Och verkligen dök upp, att jag bara stod där, naken, med stånd i hennes flickrum, framför hennes säng när hon låg där och lekte med sig själv

Hon bara blev häpen och jag likaså
"På riktigt?"
-ja..!?

"Kom hit!" "Du är i min fantasi och jag styr,... att du gör din 'magi' på mig..."

Så vi börja hångla runt nakna i hennes säng

Plötsligt stod en ung kille, mer i hennes ålder vid sidan om säng

"Va?" "Var är jag?"

"I min dröm/fantasi.."
Det blev en het trekant hon sög oss båda
Vi knulla henne mellan oss
Plötsligt dök en naken tjej upp

"Va?" "Var är jag?"

"I min fantasi och dröm!"

Och drogs med i en skön fyrkant
Där kvinnans fantasi styrde och hon var i centrum
Mycket slick och sug, härlig oralsex
Knullade både tjejen och den unga kvinnan, blev "spett" och dp ...

Kan lugnt säga att jag vaknade stenhård och lätt svettig

Hoppas verkligen att hon hade samma dröm som mig...

R

Reborn

Gäst
Jodå, det händer då och då.
Men med tanke på dom drömmar jag har, så är jag glad som inte är så ofta :ROFLMAO: . Dom är ofta rätt intensiva och lite/mkt förbjudna eller extrema men också glatt roliga.
Men när jag vaknar upp efter en sån, så kan både samvetet vara lite sådär och/eller är man lite matt men ofta galet jäkla kåt.

Märkt att ju längre det går mellan orgasmerna och ju mer snusk man ser/läser, ju lättare är det att drömma.

Toppen