Har du shoppat på www.sexigasaker.se?

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Beställde och (internetbank)betalade saker därifrån för sex arbetsdagar sen, men ännu inte ett enda ljud! Varken bekräftelse/ordermail eller produkt har dykt upp! [}:)] Har du handlat prylar därifrån och hur gick det?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Beställde och (internetbank)betalade saker därifrån för sex arbetsdagar sen, men ännu inte ett enda ljud! Varken bekräftelse/ordermail eller produkt har dykt upp! [}:)] Har du handlat prylar därifrån och hur gick det?

Jag har inte handlat därifrån.

Men har de inga kontaktuppgifter på hemsidan så att det går att ringa eller maila för att fråga vad som hänt med din beställning:sleep:
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Beställde och (internetbank)betalade saker därifrån för sex arbetsdagar sen, men ännu inte ett enda ljud! Varken bekräftelse/ordermail eller produkt har dykt upp! [}:)] Har du handlat prylar därifrån och hur gick det?

Jag har inte handlat därifrån.

Men har de inga kontaktuppgifter på hemsidan så att det går att ringa eller maila för att fråga vad som hänt med din beställning:sleep:


Jodå, jag mailade i samma veva som jag skrev här, det var bara jag som var ivrig med lite insideinfo om det fanns nån :D Men allt är löst och paketet fanns på mitt ställe där jag hämtar ut mina saker. Det som låg i paketet var en fittpump som nu är provad! :D Inte heeelt så ball som jag hade hoppats på, men jag ska ge den en till chans då jag bara hunnit prova den en gång sen jag fick hem den! Lite spännande var det dock och det kommer man ju ganska långt på :oops::D
 
Toppen