Hela vägen

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det är kväll, vi har ätit gott och druckit lite vin och nu ligger vi sked i vår breda soffa och slötittar på nån dålig film. Jag har din varma mage mot min rygg och din arm över min höft och känner mej tryggt omsluten av dej. Du andas varmt mot min nacke och jag känner hur min hud knottrar sej och jag njuter av att ha dej så nära. Dina andetag blir tyngre och för en stund tror jag nästan att du somnat, tills jag känner hur din hand läggs på min höft och du pressar mej mot dej så jag känner hur hård du blivit av att ligga intill mej. Min mjuka stjärt trycks mot din styva påle och din hand vandrar sakta upp från min runda höft och in under min tröja.

Dina varma fingrar stryker lätt över min mage, cirklar runt naveln och ritar hettande spår på min solbrända hud. Enbart den beröringen får mina bröstvårtor att styvna och jag trycker min stjärt hårdare mot dej. Din hand smeker längs min bröstkorg, upp och fångar in mitt bröst, din tumme glider över min styva bröstvårta och jag drar häftigt efter andan. Du vet att jag tycker om när du nyper och masserar, och nu verkar det som om du bestämt dej för att kåta upp mej ordentligt. Nu masserar du mitt bröst samtidigt som du nafsar mej lätt i nacken och det sänder ilningar i hela min kropp, vibrationer ner i mitt sköte.

Jag vänder mej sakta om, våra läppar och tungor möts i en virvlande dans och du lägger dej till hälften ovanpå mej, med ditt jeansklädda ben inskjutet mellan mina, pressar det mot min känsliga knopp som svullnar av kåthet. Jag lyfter mitt underliv mot dej, ökar trycket och känner din hårda kuk innanför dina byxor, den spänner mot tyget och vill släppas fri. Vi fumlar med varandras kläder, intensivt inriktade på att befria oss från det hinder dom utgör, vi vill båda ha fri tillgång till den andras kropp. Du stönar hest när du drar av mej tröjan och behån i en enda rörelse och mina bröst väller ut, stora, runda med mörka vårtgårdar och styva vårtor.

Du sänker ditt huvud och ser mej djupt in i ögonen. Du ler tryggt emot mej och frågar om det är inatt det ska ske, är det inatt vi ska gå hela vägen? Jag ler tillbaka och inser att jag väntat på och längtat efter den här stunden, den som vi pratat om och provat oss närmare och närmare utan att helt fullfölja. Ett nytt lugn lägger sej i rummet och vi har inte längre så bråttom med att få av varandra kläderna utan njuter av varje ögonblick, smeker varandra med ögonen och känner förväntningarna stegras. Dina händer knäpper upp varje knapp i mina jeans, sakta och dröjande och när jag lyfter mina höfter för att du ska kunna dra dem av min kropp sväljer du hårt när min välansade trekant avslöjar att jag varit trolös hela dagen. Du ställer dej på knä mellan mina särade ben och säger med hes röst: Smek dej själv, du vet hur kåt jag blir av att se dej njuta av din egen kropp.....

Leende låter jag mina händer börja en vandringsfärd över min kropp, de drar över mina revben så att jag ryser. Skinnet knottras och mina bröstvårtor stynar ytterligare, redo att möta mina handflator som stryker lätt fram och tillbaka innan jag kupar mina händer runt brösten och låter vårtorna sticka fram melllan fingrarna. Du ser på mej när jag masserar mina bröst och fuktar ett finger i min mun för att sedan låta det glida över bröstvårtan, runt och tvärsöver, för att egga oss båda. Utan att släppa din blick med min böjer jag min nacke och för med min kupade hand bröstet mot min mun,
räcker ut tungan och nuddar med tungspetsen vid bröstvårtan som verkar sträcka sej mot min fuktiga rosa tungspets.

Du kan inte hålla tillbaka ett dovt stönande och dina händer som legat på mina knän glider nu ned längs mina lår, smeker min lena hud och vill sära på mina knän för att du ska kunna se rakt in mellan mina ben, se min lätt särade fittskåra som glittrar av kåtsaft, se hur min klitoris är styv av kåthet, som en liten men känslig kuk. Mina egna händer stryker över den mjuka solbrända huden på min mage, vidare ner över mina höfter och stannar där, med fingertopparna pekande in mot min kulle. Jag ser frågande på dej och du nickar bestämt och svara med ord igen: Kåta upp mej älskling, jag vill se dina fingrar smeka din klitta, glida in i fitthålet och se hur du savar!!

Där du står på knä mellan mina särade knän har du en perfekt utsikt och du ser hur jag smeker över skötet med båda händerna, låter pekfingarna följa längs blygdläpparnas kant, bak mot mitt anus...där möts fingrarna och masserar den känsliga huden mellan mina båda hål och jag stönar lätt. När jag sedan låter fingrarna glida tillbaka framåt är det med ett lätt tryck som särar mer på fittläpparna, så att du kan se det våta, heta, skära därinne som inramar min våta grotta. Jag låter min blick glida över din kropp, ser hur dina bröstvårtor är styva av kåthet och hur den hårda bulan trycker mot jeanstyget. Min ena fot glider längs ditt lår och jag sätter hela fotsulan mot din hårda kuk och drar det lätt upp och ner längs styvnaden samtidigt som jag pressar lätt.

Du sluter ögonen av njutning, men bara för en sekund för du vill egentligen inte ta blicken från min fitta och vad mina fingrar gör där...dom har börjat smeka insidan av blygden och glänser av fukt när dom retsamt cirklar runt det svulllna knoppen som nästintill bultar av kåthet nu. Du ser hur det glittrar av mina safter, jag blir våtare och våtare och nu är min pekfingertopp nära fittöppningen..samtidigt som jag för in ett finger i det våta hala gnuggar jag med min bara fot över din kuk som ett tecken på att jag vill se den, jag vill se dej runka din hårda kuk samtidigt som jag fingerpullar mej själv.

Du drar snabbt ned blixtlåset och befriar kuken från allt besvärande tyg...den står som ett spett snett uppåt och ollonet blänker blålila i dunklet. Med ett djupt andetag fattar du tag om kukroten och håller fram din påle så att jag kan beundra den och samtidigt se hur kåt jag gjort dej med mina fingerlekar. Med ena handen håller du runt din pung, smeker och masserar dom spända kulorna samtidigt som du med andra handen börjar att rytmiskt men långsamt runka kuk. Du varierar tekniken, ömsom drar du korta tag längs skaftet och ömsom låter du förhuden glida fram över det glansiga svullna ollonet där man redan kan se försatsen blänka.

Att se dej smeka dej själv och njuta så av det kåtar upp mej ännu mej, nu är jag alldeles plaskvåt mellan benen när jag sätter mej upp och låter min tungspets möta ditt ollon. Du runkar dej mot min tunga en stund, sen trycker du bestämt in kuken mellan mina läppar och med ett fast tag med båda händerna runt mitt bakhuvud börjar du munknulla mej. Din försats smakar syrligt på min tunga och din kuk är grov i min mun, jag får gapa ordentligt för att få in hela dej. Varje gång du kör in kuken i munnen trycks ollonet långt bak i min hals och jag har massor av saliv i min mun nu som du glider på med ett plaskande ljud. Jag känner hur det rycker i kuken och din pung drar ihop sej i min hand när jag smeker med ett finger bak mot ditt anus så som du tycker om att jag gör när du strax ska spruta.

Med ett ploppande ljud drar du ut kuken ur min mun, den är våt och blank av min saliv när du puttar mej bakåt så jag ligger i soffan igen. Jag slickar mina svullna läppar när du tar ett nytt tag om din kladdiga kuk och runkar den riktad mot min vidöppna fitta som blivit ännu våtare när jag sugit dej. Plötsligt sprutar du stråle efter stråle av kladdig het sperma rakt mot min fittskåra och när den landar på min känsliga klitta stönar jag högt...nu finns det ingen återvändo..din kuksås och min fittsaft har gjort mej våtare och halare än nånsin och inatt är jag kåt och redo för en fortsättning på våra lekar.

Jag ligger skälvande naken och vidöppen framför dej, kladdig och våt och helt utlämnad åt dina händer och din mun. Du böjer dej fram, skjuter in dina händer under min stjärt och höjer upp min värkande fitta mot din hungriga mun. Din tunga virvlar mot min spermadränkta klitoris och jag vibrerar stönande i en snabb orgasm. Nu har du gjort mej våt och avslappnad, det är dags för höjdpunkten och jag ser långt efter dej när du försvinner in i sovrummet och återkommer med vår favoritleksak, den grövsta dildo vi kunnat hitta på marknaden!

Du ler förtroendeingivande mot mej när du återigen sätter dej mellan mina särade ben, sätter på låg vibration på dildon och låter den krypa uppför mitt ben, närmare och närmare min fittöppning som är en våt sjö att fittsaft och sperma. Du låter toppen på dildon nudda våra blandade safter och reta lite i fitthålet innan du låter den glida neråt bakåt mot mitt anus, där du stadigt trycker den mot min stjärtrosett utan att tränga in. Du ser på mej där jag spänner min kropp, skjuter fram brösten med styvnade vårtor, och flämtar med rodnade kinder att jag är helt redo. Du för dildon tillbaka mot min våta grotta och med ett bestämt tryck kör du in den i botten...ljudet som uppstår när den pressar mina fittväggar och safter åt sidan är oerhört upphetsande och du drar sakta ut löskuken för att sedan hårt trycka den på plats igen.

Nu arbetar jag med mina höfter för att möta stötarna från dildon, lika kåt som innan det gick för mej...jag ser att inte heller du är opåverkad av vad du gör med min kropp, din kuk står hård rakt ut igen. Nu lägger du dildon åt sidan och smeker mej över magen, ner över min ansade mörka triangel och låter dina fingertoppar kittla min hud. Din hand möter det våta, det oerhört våta och kladdiga som är min fitta och du lägger hela handflatan över kullen och låter handloven massera den kåtsvullna knoppen. Jag vill knipa med mina lår runt din arm för att hålla den kvar så skönt är det, men du drar bestämt undan den och för handen till din mun och slickar i dej av våra smaker. Saliven gör dina fingrar hala och blänkande och de glänser i ljusskenet när du höjer din hand och sedan sakta och eggande för den mot mitt fitthål.

Med din blick fäst i min för du in två fingrar i mej och rör dom sakta ut och in. Mer? frågar du...Mer, stönar jag bekräftande och då låter du ytterligare två fingrar halka in i min våta hala grotta....mina höfter rör sej rytmiskt och möter stötarna du gör och din tumme gnider min klitta en stund innan även den trycks in i mej...Fem fingrar som trycker mot musklerna i fittöppningen, fem hala våta fingrar som trycker sej djupare in i fittgrottan och jag njuter av spänningen jag känner när du trycker på hårdare och hårdare: Mina muskler är avslappnade och mjuka efter min orgasm, det är vått och halt av fittsaft, sperma och saliv och upphetsningen jag känner när du fistar mej gör att jag savar änu mer.Du tittar frågande på mej..vill du mer?? Ja, ja stönar jag, ge mej..ge mej hela handen!!

Det har vi aldrig provat förut, men inatt är jag så kåt och villig att jag inte kan låta tillfället gå mej förbi så du lirkar försiktigt,oändligt ömt med grunda stötar in hela din näve i min våta mjuka fitta. När du rör på dina fingrar djupt inne i mej tror jag att jag ska dö av kåthet. Du inte bara rör min G-punkt, du ÄGER den skrovliga fläcken och känslan det ger när du masserar den med en knoge liknar inget jag upplevt tidigare. G-punktsmassagen sätter igång ett nytt flöde av fittsaft och du blir våt runt handleden där det sipprar ut och rinner ner mot mitt anus. Det ger dej en ide, och med ena handen fortfarande inkörd i min totalt uppfyllda fitta väter du andra handens pekfinger med fittsav och masserar min anusblomma. Den här gången nöjer du dej inte med att massera, utan trycker sakta på, och låter fingret fylla min bakre ingång. Huden är spänd och känslig och jag skriker av njutning när jag känner ditt finger trycka mot den tunna mellanliggande vävnaden innan du känner på din egen hand..inne i mej!

Kåtare än så här kan jag inte bli och jag vill bli gängad, påsatt, knullad, ha kuk!! Jag ber dej gnyende att låta mej smaka kuk, så hårt och långt upp i min blöta fitta som du kan stöta den och du låter försiktigt handen rotera ut ur mitt töjda fitthål men en sista vinkning åt min G-punkt. Jag känner mej omedlebart tom och lämnad, men när slidmusklerna och mjukvävnaden snabbt drar ihop sej runt mitt saftiga inre vänder jag upp mej med min mjuka runda stjärt mot dej, jag vet att du kommer att fylla upp det tomrummet suveränt skönt!

Din kuk står som en hård påle igen och du tar ett stadigt tag om den och med en enda välriktad stöt kör du den i botten på min droppande våta fitta. Du tar tag om mina guppande höfter och låter mej glida fram och tillbaka på kuken..drar ut den och låter ollonet glida i fittskåran ner mot den pulserande kåta klittan och hela vägen bak till mitt anushål. En ny hård stöt bottnar kuken så att fittsaften pressas ut och rinner ner längs din pung, det kittlar och du känner hur en ny sats är på väg och uppmanar mej stönande att pulla min klitta så att vi kan komma samtidigt. Med hala fingrar smeke, masserar och nyper jag min kåta pärla medan du med stötar som känns i ryggmärgen försöker pressa din kuk djupare och hårdare in i min varma kramande fitta. När du känner hur fittan krampar runt kuken i en orgasm som blöter ner kuken igen så släpper du loss din sats, från långt upp i magen känner du hur den kommer rusande och trycks ut ur ollonet och slungas upp i fittbottnen på mej.

Våt av svett, stönande och lycklig faller du ihop över mej, med kuken fortfarande inne i min kramande fitta: Jag arbetar med mina inre muskler för att mjölka varje droppe sperma ur din sköna kuk samtidigt som jag eftersmeker min klitta till ro. Du kysser mej i nacken och formar din hand runt mitt bröst, smeker tillgivet min bröstvårta som fortfarande är lite styv och mumlar nåt om "en repris"...


:p:p:p:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Förlåt misswet men jag orkade bara läsa halva:p Jag dööör av kåthet och nu måste jag pausa, så återkommer jag om en stund - du är inte sann:p:p:love::oops::p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om inte det här är "hårda tag" - då vet inte jag vad hårda tag är... Kan man bli mer plågsamt kåt ???

Hjälp mig:p:p:p
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
[:0]:p*phust* Du är fenomenal på att skriva! Man får så sököna bilder i huvedet av din text, och gillar att läsa om dina våta safter:oops:

Tack för skön läsning :):oops:
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Vilket mästarstycke!

Du beskriver något, som enbart skulle göra ont i min egen fantasi - på ett sätt som gör att jag riktigt längtar efter samma behandling:p:oops:
 

Gryph

Ny medlem
Kön
Man
Visst har man hört talesättet "En bild säger mer än tusen ord" men i det här sammanhanget får man nog vända på steken. Underbart skrivet Misswet, som alltid.

Keep up the good work! ;)
 
Toppen