Hemma hos...

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det enda hon hade sagt var att de var två stycken, men att det nog skulle gå rätt fort. Jag låg naken i hennes säng. Rummet var mörkt, bara lite ljus sipprade in från gatan genom persiennerna. Hon var ute i vardagsrummet och pratade i telefon, jag hörde lite mummel genom dörren. Det tystnade och hon kom in i rummet. Hon berättade att de skulle vara där om ett par minuter, kysste mig och gick ut igen.
Efter några minuter ringde det på dörren och jag hörde röster utanför. De pratade några minuter och skrattade ganska högljutt.
Jag var extremt nervös men precis lika kåt. Efter vad som kändes som en evighet öppnades dörren och de kom in. De luktade alkohol och lite rök. Den första killen fick av sig byxorna på nolltid och kom bort till mig på sängen. Han var kort och ganska kraftigt byggd, lite mage. Han hade liten kuk, som redan var hård. Han var rejält hårig runt kuken, jag drog ett par drag med handen och tog den sen i munnen. Medan jag sög honom hade den andra killen klätt av sig och kommit fram. Han var betydligt större, på alla sätt och vis. Vi ändrade ställningar, nu sög jag den andra killen medan den första killen började knulla mig. Denna var bättre att suga, stor, grov och vältrimmad buske. Den första killen knullade på bra, jag kom efter ett par minuter, och strax därefter kom han.
Direkt efter han dragit sig ur klev den andra på. Han körde på hårt och djupt direkt och kom på någon minut.

De pratade lite utanför några minuter, sedan gick de. Hon kom in igen och bort på sängen. Hon kysste mig och kände med fingret på mitt rövhål. Hon blev kladdig och skrattade. Hon trodde inte vi hunnit med så mycket på bara tio minuter. Hon undrade hur det varit och jag fick berätta lite. Hon frågade om jag vill göra det igen ...
 
Toppen