Hjälp från både Män och Kvinnor!

Reko

Ny medlem
Kön
Man
Hej, Nu har jag en fråga angående sex, eller det blir två. Till er tjejer, vad VILL ni att killen ska göra före, under och efter sex akten så det blir så bra som möjligt ? jag vet att alla tjejer inte är lika men berätta gärna lite saker som kan få sexet bättre än vad det redan är.

Till er killar hur gör ni för att eran tjej ska få det så bra som möjligt före, under och efter sexet ?

Hoppas på många trevliga svar som kan hjälpa mej :)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Oj...det är ju en hel del faktiskt...viktigast är ju helt klart att han inte fokuserar på sin egen njutning utan hela tiden är uppmärksam på hur jag har det! Lyhördhet, snarare än antal ställningar och prestationer.....sen ÄR det ju skönt att få oralsex...och MASSOR med hångel oxå!!:oops:
 

Reko

Ny medlem
Kön
Man
Okej, mycket Hångel är en självklarhet iallafall :) Ska tänka på det du sa, tack!. Ingen annan som kan hjälpa till ? :sleep:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag blir kåt om min karl är omtänksam även utanför sängen. dvs fixar med hemmet, handlar, sånt där vardagligt tråkigt. Samt är kelen utan att det måste bli sex direkt på. Sånt är förutsättningen för bra sex. Själva akten då ? Ja, olika beroende på humör- ibland är en snabbis med bara penetration helt ok, men skönast är ju om han "leker bläckfisk" med händerna & tunga överallt så jag får "pinas" lite/mkt innan han stoppar in den varma hårda lemmen. Ofta har han för vana numera att det ska kila för mig innan han släpper loss. Resultat=båda är nöjda & somnar gott. Jo, jag har en väska leksaker oxå.. Använder dom mest när han är med.
 

CornYFlakes

Ny medlem
Kön
Kvinna
Är nästan olika varje gång igentligen.....men så här på ett ungefär.

Oftast hamnar vi i sängen av någon lusting anledning, kanske börja hångla i soffan först....frmaför spisen..eller kanske i duchen :)
Sedan ligger vi och hånglar, tar av oss kläderna(oftast klär jag av henne) Kysser henne över hela kroppen, smeker henne överallt....går lös på dem ställen hon gillar så hon får gåshud över hela kroppen :)
Kanske hånglar lite mer, medans jag tar på henne över hela kroppen....kanske börjar smeka henne lätt mellan benen men bara utanpå.

Sedan tar jag mig neråt, kysser henne på vägen. Börjar kyssa henne på innanlåren. Drar mig innåt mellan benen men drar mig tillbaka när jag är för att retas lite :) Sedan börjar kyssa henne utanpå, börjar nästan att hångla med hennes underliv.....använder tungan och slickar upp o ner i skåran. Låter tungan då o då glida in i henne, och slickar lite extra på henner klitoris, medans detta använder jag mina fria händer att smeka hennes kropp på alla ställen jag kommer åt :)

Sedan tar jag mig upp, smeker henne, lägger mig kanske över henne....eller kanske skedar....retas me snoppen lite...sticker toppen bara....drar den upp o ner och känner hur blöt hon har blivit. Sedan stickar jag in den långsamt men bestämt och låter föras in o ut.

Sedan blir allt som en symfoni, sexet tar oss dit det vill. Vi glider runt i sängen med massa ställningar och njuter tills vi oftast kommer tillsammans, oftast kommer hon fler gånger än en vilken är sjukt härligt :)

Efter så kanske man får städa upp lite osv :) Sedan ligger kvar i sängen.....håller om varrandra...pratar med varrandra....myser lite. Har vi sex mitt i natten brukar vi somna ganska snabbt båda två :)

Kanske låter mer som att jag håller på mycket med henne, men för mig finns det inget härligare att se min tjej njuta, jag blir så grymt kåt av att se henne njuta så jag kan nästan komma utav bara av det :)

Oj....långt inlägg...har ni kommit så här långt i läsandet så är jag grymt imponerad ;)

Hoppas hon kommer hem snart ;)
 

CornYFlakes

Ny medlem
Kön
Kvinna
Är nästan olika varje gång igentligen.....men så här på ett ungefär.

Oftast hamnar vi i sängen av någon lusting anledning, kanske börja hångla i soffan först....frmaför spisen..eller kanske i duchen :)
Sedan ligger vi och hånglar, tar av oss kläderna(oftast klär jag av henne) Kysser henne över hela kroppen, smeker henne överallt....går lös på dem ställen hon gillar så hon får gåshud över hela kroppen :)
Kanske hånglar lite mer, medans jag tar på henne över hela kroppen....kanske börjar smeka henne lätt mellan benen men bara utanpå.

Sedan tar jag mig neråt, kysser henne på vägen. Börjar kyssa henne på innanlåren. Drar mig innåt mellan benen men drar mig tillbaka när jag är för att retas lite :) Sedan börjar kyssa henne utanpå, börjar nästan att hångla med hennes underliv.....använder tungan och slickar upp o ner i skåran. Låter tungan då o då glida in i henne, och slickar lite extra på henner klitoris, medans detta använder jag mina fria händer att smeka hennes kropp på alla ställen jag kommer åt :)

Sedan tar jag mig upp, smeker henne, lägger mig kanske över henne....eller kanske skedar....retas me snoppen lite...sticker toppen bara....drar den upp o ner och känner hur blöt hon har blivit. Sedan stickar jag in den långsamt men bestämt och låter föras in o ut.

Sedan blir allt som en symfoni, sexet tar oss dit det vill. Vi glider runt i sängen med massa ställningar och njuter tills vi oftast kommer tillsammans, oftast kommer hon fler gånger än en vilken är sjukt härligt :) Och allt detta kanske låter snabbt, men detta kan hände på kanske 45minuter, eller så håller vi på i 3 timmar..beror på vårat humör :)

Efter så kanske man får städa upp lite osv :) Sedan ligger kvar i sängen.....håller om varrandra...pratar med varrandra....myser lite. Har vi sex mitt i natten brukar vi somna ganska snabbt båda två :)

Kanske låter mer som att jag håller på mycket med henne, men för mig finns det inget härligare att se min tjej njuta, jag blir så grymt kåt av att se henne njuta så jag kan nästan komma utav bara av det :)

Oj....långt inlägg...har ni kommit så här långt i läsandet så är jag grymt imponerad ;)

Hoppas hon kommer hem snart ;)
 
Toppen