Hjälp vi behöver tips om vad man kan göra i sängen

Kvinna_93

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Karln och jag vill hitta på nya saker i sängkammaren. Tar gärna emot tips och råd.

Det enda kravet är att inte ta in någon annan så detta är inget att rekommendera. Leksaker och dylikt är okej att ta in i sexet.

Har testat en hel del men det är alltid kul att höra andras tips och trix.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad har ni prövat än så länge?

Sex ute kan ju vara spännande på sommaren.

jag och frun köper sexleksaker till varandra som överraskningar, sånt som tas fram vid rätt tillfälle.

Fota och göra egna porrfilmer är roligt också.
 

Kvinna_93

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Vad har ni prövat än så länge?

Sex ute kan ju vara spännande på sommaren.

jag och frun köper sexleksaker till varandra som överraskningar, sånt som tas fram vid rätt tillfälle.

Fota och göra egna porrfilmer är roligt också.

Dem vanliga ställningarna, hårt, vaniljsex, analt, oralt. Alltifrån leksaker (vibratorer, dildo, penisringar osv). Fick brev hem idag som jag ska hämta ut när jag kommer hem från Vietnam som innehåller lite spännande saker.

Utomhus har vi kört.

Vi har pratat om att testa på att filma akten så det blir inom en snar framtid.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Något som inte ska underskattas är rikligt med olja eller glidmedel. Sen turas om att leka med den andre.

Filma är hett, även att ställa upp speglar i sovrummet. Min fru älskar att bli tagen bakifrån med en spegel framför.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Karln och jag vill hitta på nya saker i sängkammaren. Tar gärna emot tips och råd.

Det enda kravet är att inte ta in någon annan så detta är inget att rekommendera. Leksaker och dylikt är okej att ta in i sexet.

Har testat en hel del men det är alltid kul att höra andras tips och trix.
Inte bara i sängkammaren väl.
Jag vill varmt rekommendera en nakenbadtur när säsongen kommer.
Hitta en plats som är spännande för er båda. Njut av den underbara känslan av ha sex det fria
 

Kvinna_93

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Som sagt: utomhussex? funkar bäst på den varmare delen av året
Gymmet, bastu, omklädningsrum...?

Saker att krydda med? Bondage, rollspel, spanking?

Gym och bastu har vi testat. Vi har planerat att ha det i en provhytt nästa gång haha.

Vi har alltifrån strypsex till lättare bondage/spanking. Vi har pratat om att testa mer inom bdsm världen, eller rättare sagt jag ska få in honom då jag har utövat en hel del inom det.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Gym och bastu har vi testat. Vi har planerat att ha det i en provhytt nästa gång haha.

Vi har alltifrån strypsex till lättare bondage/spanking. Vi har pratat om att testa mer inom bdsm världen, eller rättare sagt jag ska få in honom då jag har utövat en hel del inom det.

Låter bra

Lycka till <3
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Om du klarar av det kan han munknulla/halsknulla dig medan du ligger på rygg. Han eller du kan smeka dig samtidigt.

Om du är ensam hemma och vet att han kommer hem om en stund kan du skicka sms ”jag är redo för dig...på alla sätt” och smeka dig själv utan att komma. Tills han är hemma.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Om du klarar av det kan han munknulla/halsknulla dig medan du ligger på rygg. Han eller du kan smeka dig samtidigt.

Om du är ensam hemma och vet att han kommer hem om en stund kan du skicka sms ”jag är redo för dig...på alla sätt” och smeka dig själv utan att komma. Tills han är hemma.

Det sista rekommenderar jag starkt, även krydda med lite sexiga bilder eller videoklipp. Mannen kommer ha byxorna vid fotlederna redan i hallen ;)
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Skaffa varsitt " anonymt " konto på kik..sen rollspelar ni att ni inte träffats än och öppnar fantasierna lite i chatt. Det kan leda till en mer öppen o intim relation sen med.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Ta med en man till i sovrummet det brukar vara såännabde upplevelser och ha en kåt man till i sovrummet.
Eller lkmulls ute på nakenbad på sommaren det är riktigt upphetsande!
Eller nästa gång ni är i Stockholm besök en porr bio som Manhattan eller Blue Vision och knulla offentligt när andra tittar på!
 
Toppen