Hjälp Vill få med frun på MMF

Snusk_83

Ny medlem
Kön
Man
Hej allihop!

Nu är det så att jag så gärna skulle vilja se på medans min fru knullas ordentligt av en man med riktigt saftig & stor kuk och efter en liten stund så börjar min fru stöna ut ljud som jag aldrig tidigare hört eller fått ur henne... Hon skulle ha så skönt medans han jobba in sin kuk att hon inte ens skulle kunna suga ordentligt på min kuk.. :p
Sedan efter en stund så skulle vi båda knulla hennes tillsammans för en hel natt i alla hennes härligt trånga öppningar för att till slut tidigt på morgonen avsluta genom att vi båda pressar in kuken samtidigt in i hennes trånga fitta för att knulla och spruta all sperma samtidigt så djupt i hennes fitta som möjligt! (Kuk nr2 får gärna vara en bbc)


Har pratat med henne om detta men hon vill inte ens typ prata om det och enda gången hon sagt något, så sa att det skulle kännas som att vara otrogen.. Otrogen ska hon aldrig ha varit mot någon i hela sitt liv.. Frågar jag något om hon varit otrogen eller provat MMF tidigare i sitt liv så kan hon bli galet förbannad :p
Någon som har något tips hur jag ska gå till väga för att få henne på mitt spår?
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Försök med att smyga in idéerna lite när ni har sex. Typ när hon är riktigt upphetsad. Att viska. Tänk så skönt med en kuk till nu älskling.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
En sak har jag lärt mig i livet:" It takes two, to tango"!
Respektera din partners Nej, och fortsätt fantisera så mycket du vill.
OM....jag säger OM hon skulle ändra sig av egen fri vilja och nyfikenhet, så Grattis.
Annars är mitt råd att acceptera att dina drömmar, tillhör dig...och dig endast.
Ha det fint!
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Försök med att smyga in idéerna lite när ni har sex. Typ när hon är riktigt upphetsad. Att viska. Tänk så skönt med en kuk till nu älskling.

Det är kan jag övertyga dig om att det skulle kunde döda förhållandet.
Att berätta något hon inte vill eller inte tänder på i en sådan utsatt intim situation skulle bara få henne att tappa sugen.

Jag har varit med om det så jag talar om egen erfarenhet.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Respektera din partner!

Ett sätt att testa tanken utan att ta för stora risker för förhållandet är att "råka" visa en porrfilm på temat och se hur hon reagerar. Om hon säger usch så ber du om ursäkt för ett misstag. Bli hon upphetsad är du en bit på väg. Om hon ör neutral och inte visar något har du i alla fall planterat ett frö. Ha i så fall tålamod och låt henne ta initiativet om hon skulle vilja det.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, att gå långsamt framåt med en sån sak är nog helt riktigt som många säger. Puschar man för hårt får något så blir det nog fel tyvärr. LindaEPs förslag (visa en porrfilm i ämnet) är en bra början men ibland är det svårt att veta hur det tas emot. Om man inte pratar med varann och respekterar sin partners beslut/önskemål så får man det i alla fall rätt jobbigt framöver :/
 
Toppen