Hmm, litet osäker...

Trishx

Ny medlem
Kön
Kvinna
Tjenare!
Det är så här att jag skulle väldigt gärna vilja suga av min kille, men har aldrig gjort något sånt förr. Det är mycket som jag vill göra som jag aldrig gjort men just det där är jag väldigt osäker på hur man gör...
Visst man kan som börja mjukt med att bara kyssa och slicka. Men sen när det kommer till själva sugandet har jag helt enkelt ingen som helst aning om hur jag ska göra vilket gör mig väldigt osäker. Och jag har många gånger ändrat mig i sista sekunden för jag har inte vågat...
Kan någon tänkas hjälpa mig med en bra förklaring om hur man gör?

Jag vet att man inte får någon erfarenhet utan att prova och att olika killar gillar olika saker, men bara att ha en lite aning är bättre än att inte ha någon som helst, jag kan tänka mig göra något nytt och bara vara lite osäker, men totalt...nej nej.
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Jag har inte sugit någon men blivit sugen ;)

Vad jag gillar är att bli runkad samtidigt, dvs att munnen och läpparna blir ett komplement till runkandet. Jag är lite känslig så jag tycker bäst om att bli varsamt hanterad.
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Jag skulle ha uppskattat om tjejen helt enkelt frågade, eller sa som det var.

- Jag vet inte hur jag skall göra det skönast för dig, kan du inte visa mig hur jag ska göra?

Oslagbart, uppkåtande, den tjejen skulle få en ordentlig lektion...
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
dra bak förhuden, och stoppa snoppen i munnen,för den in imunnen förbi ollonet, och förhudskanten upp ohc ner det e gött
 
Toppen