Hon tog min oskuld..

LeverLivet85

Medlem
Kön
Man
Jag var 14 år och det var midsommar. Stort släktkalas på min mormor och morfars gård ute på landet. Hade dragit mig undan en stund för att onanera och var ganska inne i en porrtidning jag hade gömt på vindsvåningen så jag märkte inte att min kusin kom smygandes.. hon var 19 år och bar en klänning som verkligen framhävde hennes sexiga kropp..
”hoppsan” hörde jag.. och drog snabbt undan mitt stånd ner i shortsen, men bulan gick inte att dölja. Hon frågade vad jag tittade på och ville se.. jag skämdes.. det var en kvinna med yppiga bröst som särade benen så man kunde se hennes rakade fitta.
”Hon är snygg” sa min kusin. ”Har du sett en tjej naken på riktigt?”
Bara min mamma sa jag och skämdes ännu mer.
”Ja din mamma är snygg, gillar du bröst?”
Ja det är klart, svarade jag.
”Vill du se mina?”
Eeeh okej..
Hon visade dem och dem var otroligt fina..
”Din tur” sa hon sen. Visa mig din snopp
Okej, sa jag lite blygt och tog fram mitt stånd.
”Den är fin, vill du se min fitta?”
Jag trodde knappt det var sant, ska jag få se hennes fitta? Mitt svar dröjde inte utan ett okej kom ur min mun.
Hennes trosor föll snart till golvet och hon lyfte klänningen.. framför mig hade jag nu en hårlös fitta precis som i tidningen men ändå mycket finare.
”Har du haft sex nån gång?” Frågade hon mig.
Nä det har jag inte.. och hennes fitta hade fått mig att glömma att mitt pulserade stånd fortfarande var blottat framför henne.
”Vill du pröva?” Frågade hon samtidigt som hon greppade mitt stånd..
Känslan av att någon annan håller i min kuk och runkar den var skön.. hade inte hänt på några år då jag och brorsan brukade runka av varandra.
”Hur då?” Frågade jag generat..
Hon vände sig om, drog upp sin klänning, höll upp mitt stånd och sen sjönk hon ner över min kuk.. hon var väldigt våt så jag gled enkelt in tills hela min var inuti henne och hon flämtade till.
”Är du okej?” Frågade hon mig och jag var stum, fattade inte att min kuk nu var inuti en tjej som faktiskt var min kusin.. som jag hade fantiserat om flera gånger när jag onanerat.
”Jag är okej” svarade jag snart
Det blev som en startsignal för henne då hon började röra sig upp och ner över min kuk.
Plötsligt hör jag min mammas röst från våningen under.
”maten är klar, kommer ni?” Jag fick inte fram nåt svar då värmen från en tight fitta om min kuk gjorde paralyserat mig.
Min kusin svarade, ”ja då vi kommer strax, ska bara prata klart om en grej” sa hon och tittade på mig med ett leende. Hon red mig snabbare och lät hennes rumpa studsa emot mitt knä, min kuk blev alldeles blöt av hennes safter och jag njöt, kände att jag började närma mig att komma.. gav ifrån mig några tysta stön. Hon klev av mig och vände sig snabbt om och tog min kuk i sin mun.. sekunder senare sprutade jag i hennes mun..

”Duktig kille” sa hon medans hon slickade rent min kuk. ”Gillade du det?”
”Eh, ja. Förlåt jag kom så snabbt”
”Gör inget jag tyckte det var skönt och sexigt, gillar din kuk. Tror jag vill ha den bakifrån lite senare om du vill pröva?”

”Klart jag vill.. ”
Vi anslöt oss senare till de andra vid middagen, senare under kvällen tog jag henne bakifrån och min oskuld var därmed ett minne blott..

Hur blev ni av med oskulden?

Toppen