Hur är det att ha liten kuk?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Som en motpol till tråden om hur det är att ha en stor kuk, vill jag gärna veta vad ni män o kvinnor har för upplevelser av att ha en liten kuk, alternativt en partner med liten kuk. Jag tycker det fokuseras alldeles för mycket på stora kukar och hur häftiga de är, men enl forskning så lär medellängden vara ca 15 cm, så med tanke på alla bamsekukar som gärna omtalas och visas här på forumet så måste det finnas lika många under 15 cm som över. Jag vill höra om för -och nackdelar med den lilla kuken.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Liten o liten är nog lite under medel men är mycket nöjd med min… den lever upp till det jag vill. Har mycket nöje med och av kuken .., passar mej som hand i handske
Hur många cm är din då?
Det jag tänker som liten är väl de runt 10 cm eller så...
Själv har jag ca 16-17cm och är helt nöjd.
Men som motpol till de stora på 20 cm eller mera, vore det intressant att veta hur det är med små.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är väl inte jätteliten 15-16cm när den är som störts, några har sagt att de tagit emot större. Tar man det försiktigt brukar jag få in hela och kan komma in i ett behagligt tempo. En kvinna sade att min var den första man hon fått orgasm med under samlag. Tror inte att storleken har någon betydelse vare sig på ståndet eller tex en kvinnas bak eller bröst. När man började ha sex blev jag visad utav äldre kvinnor tex en mamma till en flickvän så att jag inte skulle göra hennes dotter illa. Flickvännen fick reda på det mamman hade tydligen berättat, tog det med fattning nu vet hur du skall göra när du tar min oskuld och mamma är en vacker kvinna. Det gick inte så långt att jag tog hennes oskuld men hennes mamma tog ju min.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Det är en konstig diskussion egentligen. Vem avgör om jag har en stor eller liten kuk? Min är strax under 18 och det känner jag är litet jämfört med ”alla andra på nätet som har 8”/20cm”. Men vad vet jag…
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är en konstig diskussion egentligen. Vem avgör om jag har en stor eller liten kuk? Min är strax under 18 och det känner jag är litet jämfört med ”alla andra på nätet som har 8”/20cm”. Men vad vet jag…
Som jag skrev i inlägget så är ca 15 cm att betrakta som medellängd. 20 cm är då stort och 10 cm är litet. Att jämföra med vad andra skriver här går inte. Då skulle vi alla ha små, eftersom det garanterat skarvas som storfiskaren...
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är en konstig diskussion egentligen. Vem avgör om jag har en stor eller liten kuk? Min är strax under 18 och det känner jag är litet jämfört med ”alla andra på nätet som har 8”/20cm”. Men vad vet jag…
Det är inte litet, en lagom stor kuk. Tycker faktiskt inte att storleken har en större betydelse, vill man ha sex med någon så är det betydligt fler preferenser som är viktigare. Har haft sex med en kille som hade 20+ kuk, och det var det sämsta sexet jag haft...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är inte litet, en lagom stor kuk. Tycker faktiskt inte att storleken har en större betydelse, vill man ha sex med någon så är det betydligt fler preferenser som är viktigare. Har haft sex med en kille som hade 20+ kuk, och det var det sämsta sexet jag haft...
Men likaväl som tråden om att ha en stor kuk tar upp problematiken med att ha en stor, tyckte jag att det är intressant att höra hur det är att ha en liten. @tjommen som har en på 18 cm är ju inte liten, även om han själv upplever det. Medellängden är runt 15 cm. Storleken har ju betydelse om den ger problem.
 
Toppen