Hur och var gömmer ni era sexleksaker?

Proffset18

Medlem
Kön
Man
Rubriken säger det mesta så plz tell.

skriv hur och var ni brukar/brukade gömma.

samma tråd finns även på killarnas sida.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Rubriken säger det mesta så plz tell.

skriv hur och var ni brukar/brukade gömma.

samma tråd finns även på killarnas sida.

Om du öppnar ögonen o tittar sisådär 4-5 rader ner i denna tråd så kan du läsa där i befintlig

grrr,på hugget idag:D
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
I en sån där fyrkantig IKEA-korg, i bokhyllan intill sängen ;)

Jag har några leksaker så, ytterligare en del i låst väska, vilket kan vara frustrerande när man är sugen & det är brått.
Dock har det hänt att 2 olika har legat emot varann, så den ena har blivit aningen defekt. (jo det står i följesedeln..)
Hade tänkt sy små påsar med snörning, á la gammeldags gympapåse, men ska nog fixa små påsar i örngottsmodell, dvs, men överlappande öppning.
Men då vill jag att barnen sover/inte är hemma för att slippa frågor om vrf leksakerna ligger brevid symaskin..
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
I en sån där fyrkantig IKEA-korg, i bokhyllan intill sängen ;)

Jag har några leksaker så, ytterligare en del i låst väska, vilket kan vara frustrerande när man är sugen & det är brått.
Dock har det hänt att 2 olika har legat emot varann, så den ena har blivit aningen defekt. (jo det står i följesedeln..)
Hade tänkt sy små påsar med snörning, á la gammeldags gympapåse, men ska nog fixa små påsar i örngottsmodell, dvs, men överlappande öppning.
Men då vill jag att barnen sover/inte är hemma för att slippa frågor om vrf leksakerna ligger brevid symaskin..

Hahaha, det förstår jag! Hade det varit jag och min dotter det handlade om hade bl.a. dotterns mormor snabbt fått höra att "mamma syr påsar till sina snoppar" och det hade ju helst velat undvika :D
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Hahaha, det förstår jag! Hade det varit jag och min dotter det handlade om hade bl.a. dotterns mormor snabbt fått höra att "mamma syr påsar till sina snoppar" och det hade ju helst velat undvika :D[/quote]

Aja, det hade inte varit hela världen, vid nåt tillfälle efter jag blev änka undrade min mor försiktigt om jag var varsam om mig så att jag inte i ren desperation träffade män som kanske inte var bra för mig, svarade jag att så länge det finns batterier på konsum är det ingen fara.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Hahaha, det förstår jag! Hade det varit jag och min dotter det handlade om hade bl.a. dotterns mormor snabbt fått höra att "mamma syr påsar till sina snoppar" och det hade ju helst velat undvika :D

Aja, det hade inte varit hela världen, vid nåt tillfälle efter jag blev änka undrade min mor försiktigt om jag var varsam om mig så att jag inte i ren desperation träffade män som kanske inte var bra för mig, svarade jag att så länge det finns batterier på konsum är det ingen fara.[/quote]

Härligt! Jag har inte riiiktigt den relationen med min mamma, även om jag vet att hon känner till mina leksaker ;)
 
Toppen