I fjällen

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag var uppe i fjällen med några kompisar härom helgen för att ha det lite skönt och lufta skotern som stått overksam ett tag. Vi var två par och två udda tjejer, sex pers men stugan rummer det gott och väl. Grannen, den enda bofasta på mil, hade varit in i stugan på fredag luncj och satt fyr i kaminerna och sedan hållit eleden igång så att när vi kom vid femtiden var det rätt skönt i stugan. Vi käkade och tog ett par glas vin innan vi kojade för vi skulle upp tidigt och fixa skotrarna. K gick deesutom ner till bastun och satte in en bras som förvärmning.
Redan vid sextiden påföljande morgon gick vi upp. Det var lite kallt i stugan men kaminerna värmde snabbt upp kök och vardgasrum och efter en frukost gick killarna och jag för att ta ut skotrarna, jag har en egen Lynx Forrest Fox, ”kvinnorna” fixade matsäck inför turen. Alla skotrar startade lyc´digt och vi spände en pulka efter den största medan jag och ena killen skulle ha passagerare på dynan. Egentligen vill jag köra ensam för det är roligare och lättare men den andra singelkvinnan, en liten blondien i 40-årsåldern (kallas V) som är lite främmande för utomhuslivet skulle åka med mig.
Vi kom fram till målet och gjorde upp eld och började grilla när ovädret kom snabbt och blött. Regnet började vräka ner och vi packade och började köra hem. Det var riktigt jävla otäckt för det blåste och regnade och snbnöade om vart annat och jag såg knappt skotern före mig och köra vilse i det ovädret skulle kunna vara riktigt farligt.
Vi kom dock välbehållna hem men var genomblöta och frusna och eländiga. Killarna stack ner till bastun som ligger 150 meter från stugan oc fyrade på i den och stannade kvar eftersom den sanbbt blir varm och då kunde de hänga sina blöta kläder där. vi kvinnor klädde av oss i stugan och V var kall och ynklig så jag lindade naken in henne i lite filtar framför en kamin och gav henne en rejäl whisky at suga på medan jag började dona iköket. Jag hade bara en stor flanellskjorta och raggsockar på mig, inga trosor och de L o S var ungefär lika halvklädda som mig.
Efter 20 min pep det i walkien (monbiler funkar inte där upp) och killarna sa att bastun var varm och L o S gick ner och V och jag skulle basta när de var klara och under tiden fixade jag iordning maten. V piggnade på sig och kröp ur sin kokong av filtar och satt halvt naken i sin fåtölj och pladdrade på lite berusad av whiskyn. Jag tog mig en rejäl vodka on the rock och en öl och lyssnade förstrött på henne. Hon är lite våpig och lite pimpinett men söt och ganska rolig och jag beundrade hennes fasta vita bröst och i påverkan av spriten blev jag nog lite upphetsad. V blev varmare och varmare och skalade av sig filtarna och satt snart naken i fåtöljen. Jag spanade in hennes kropp och konstaterade att hon var späd och fin, fasta lår, fina små fötter och, konstaterade jag, naturligt blond eftersom hon hade en liten välansad buske mellan benen.
V fick en whisky till och jag tog en vodka och vi blev lite sluriga och började fnittra och berätta hsitorier som snabbt blev fräckare och fräckare och när vi började bli riktigt grova i munnen hörde vi hur de andra stövlade in och V svepte snabbt o sig filten och dolde sina behag. Det var vår tur att gå till bastun som var varm och deet fanns gott om varmvatten förkunnade de andra och V drog på sig min stora Canadaskjorta som var som en mindre kappa åt henne .och satte på sig skoterkängorna och så stövlade vi ner till bastun beväpnade med varsin öl.
Vi duschade snabbt och gick in i bastun och det var verkligen varmt, nästan 100 grader.
Ölen for upp och småklunkande satt vi tysta ett tag och njöt. V lutade sig bakåt och särade lite på benen och jag fick se hennes mus på nära håll för första gången och den var lätt behårad men välansad. Jag kröp upp på översta laven och lutade mig mot den heta bastuväggen och drog upp knäna och visade min nyrakde mus för V. Hon pladdrade på men när hennes blick gled öve min fitta tystnade hon och stirrade några sekunder. Det var knäpp tyst i batusn så när som på eldens knäppande och suset i varmvattenberedaren på kaminröret.
V blev plötsligt varse att hon stirrade och rodnade trots att hon redan var rosig av hettan. Hon bad om ursäkt för att hon stirrade och berättade att hon aldrig sett en helrakad mus förut. Jag sa att det var OK och särade ännu mer på låren och blottade mig ännu mer för henne så hon såg hela min fitta som nu var lite svullen av en begynnande kåthet. V satte sig med benen isär och liksom jämförde våra kön och frågade en massa om rakning, om det var svårt, om det kliade, hur ofta osv. jag svarade tålmodigt och strök över blygdläpparna och visade hur lena dom var.
Så flög fan i mig och jag sa att V kunde väl känna själv för att se. V blev stum, tittade på mig med en konstig blick och sedan gjorde hon det! Hon lutade sig fram och strök med handen över mina blygdläppar. Jag ryckte till när hennes fingrar nudda min fitta och försökte verka oberörd men jag var nu så uppkåtad att jag börjat andas häftigare. V strök ännu en gång över min blygd och jag såg som förhäxad på hur hennes fingrar fick läpparna att glida isär och visa hur våt jag var.
Oppsan sa V och drog undan sin hand och log lite nervöst. Kanske bäst att duscha lite sa hon och pinnade ut ur bastun. Jag blev sittande kvar med savande fitta och med en lust lika hög som temperaturen i bastun. Jag följde efter ut och där stod V och tvålade in sig och jag började göra detsamma. Det var skönt att smeka med tvåliga händer övers brösten och snart stod jag och tvättade fittan och njöt av att pilla lite i smyg. V bad mig att tvåla in henne på ryggen och jag var inte sen att börja tvåla in hennes rygg och axlar. V tog stöd mot väggen och gav ifrån sig ett uppskattande mmmm. Jag tvålade ner över svanken och över hennes stjärt och då inga protester kom lät jag händerna glida fram över hennes bröst och massera dem men när jag kom lite nära hennes mus avbröt hon mig och frågade om jag ville bli intvålad.
Jag nickade bara och ställde mig på samma sätt och kände hur V började med ryggen, sidorna, ner i svanken och över stjärten. Jag ryckte til då henne hand for mellan mina skinkor och över anus. Hon fortsatte till framsidan och började massera mina brröst som nu var känsliga med hårda bröstvårtor. V knep om dem och gnuggad dem mellan fingrarna inna hennes händer gled ner över min mage i cirklande rörelser och kom allt närmare fittan.
Plötsligt var hennes ena hand över fittan och ett finger slank in mellan blygdläpparna och rörde sig lite över klittan. Jag stönade ofrivilligt till och kände hur skönt det var.
Nu kunde jag inte hålla mig längre utan snodderunt och omfamnade V och sökte hennes mun och vi började kyssa varandra hungrigt och med spelande tungor. Jag stack ner en hand mellan hennes ben och fann snabbt hennes lilla knapp och vi stod nu där och kysstes och pullade varandra. Det varade kanske en-två-tre minuter inna jag kom i en skön orgasm så att knäna nästan vek sig och strax därefet gick det för V också.
Efter detta blev vi lite skamsna och började duscha av oss under tystnad. Det var liet pinsam stämning men till sist tog jag till orda och berättade för henne att jag är bisexuell och att jah hade gaft det jätteskönt. V var först tyst men så kröp det fram at hon ibland tänt på kvinnor men aldrig provat då hon tyckte det var tabu men ikväll hade det en alett till det andra och vistt hon hade haft det skönt men kände sig samtidigt lite konstig och skämdes lite. Vi enades om att inte prata mer om det under helgen men kanske träffas när vi kom hem och prata ut.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tack för en riktigt bra början på dagen;)

Instämmer i Mothers fråga, dessutom blir jag väldigt nyfiken på fortsättningen. Med andra ord - har ni träffats och pratat sedan ni kom hem:oops:
 
Toppen