ingen vanlig kväll

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag var på väg hem, det hade blivit mörkt. Mötet hade dragit ut på tiden och jag längtade efter en skön dusch.
På väg upp mot dörren så försöker jag hitta nycklarna i väskan..letar ,-fan är dom nu.
Plötsligt dyker en man upp bakom mig sätter en kniv mot min hals och håller för min mun så jag inte kan skrika.
-nu ska du vara tyst, annars gör jag dig illa,väser han i mitt öra-
Hela kroppen skakar av rädsla,vem är han,vad vill han mig??
När vi kommer in slänger han ner mig på golvet och drar mig i benen in till vardagsrummet.
Jag försöker ta mig loss och skriker högt.
-Tyst din slampa, du är min nu.
Sedan tejpar han igen min mun och binder ihop mina händer,repen skär in i huden.
Han binder fast mina händer i soffbenet
han smeker min kind med kniven-Nu ska du ligga still .
han för kniven över min kropp,sprättar bort knapp efter knapp på min blus.
Öppnar mina jeans och drar av dom.
Han ser på min kropp..det glimmar till i ögonen. Sedan tar han kniven och skär av mig bhn.
böjer sig ner och kysser min täckta mun..jag försöker att göra motstånd..men han håller hårt i mig..han borrar in sina fingar i mina ben.
Sedan skär han loss trosorna och drar av dom med munnen. han ler mot mig och skrattar.
Han ställer sig upp och börjar att klä av sig. han har mörkt hår ..vältränad..musklerna spelar under hans håriga bringa.
Han sätter sig ner mellan mina ben..smeker min kropp, brösten styvnar vid hans beröring. han slickar runt vårtan och nafsar lätt samtidigt som han tittar mig i ögonen .
Jag känner hans varma andedräkt mot mitt sköte.
Tungan leker över mitt venusberg, när han nuddar klitoris rycker jag till i hela kroppen. Han retar den lätt..roterar sin våta tunga..lätt sedan hårdare.
Där ligger jag ..kan inget göra, vill inte visa hur skönt jag tycker det är. vill bara ha mer..samtidigt som jag är rädd .
varje muskel i min kropp spänns och jag känner hur nära orgasmen är..försöker tänka på annat, smärtan i handlederna..kniven som ligger brevid. Men det går inte,,
just när jag kommer för han in 2 fingrar i mig djupt, skakandes ligger jag där, orgasmen sköljer över mig.
-jasså din lilla slampa du tyckte om det där, säger han.
Flinades lossar han repen och drar upp mig ,drar mig till en fåtölj och vänder mig om.
Binder fast mina fötter i fåtöljens ben.trycker fram mig över ryggstödet.där hänger jag nu naken.känner hur blodet rusar upp till mitt huvud och det blir tyngre att andas.
känner hur han smeker min stjärt..in mellan benen. Han sätter sig på huk, slickar min fitta,upp över analen.
sedan ställer han sig upp och pressar in sin kuk i mig med ett högt stön.Han knullar mig hårt,rätt var det är känner jag hur det bränner till på skinkan..klatch…om och om igen slår han mig.huden brinner.
Han drar sig ur mig ..leker med sitt finger över mitt anus..för in det lite sedan ut igen.om och om igen.Sedan tar han sin kuk och gör likadant…ollonet glider ut och in..sedan djupare och djupare.
han stönar och hör hur han andas häftigare.Han drar sig ur och sprutar över min stjärt..rinner ner för låren..varmt.Han hänger över mig en stund..hämtar andan.sedan går han och hämtar kniven.

Lossar mina ben och händer sedan går han.

Jag sliter loss tejpen över munnen..luft..andas häftigt ,sjunker ihop på golvet.
Efter en stund reser jag mig,samlar ihop mina kläder och går in i badrummet.

Kliver in i duschen

-hej älskling, visst var det skönt? säger min man.;)


obs!! Ha överseende..kan finnas stavfel och massor av gramatiska fel..är inget proffs på att skriva..bara på att fantisera:p;)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
dammed vad het den var.... pumpade till ordentlig i byxan. När det blir film av det, ska jag söker manliga huvudrollen :p
väl skrivit skeda, kort, precis, inget onödig, drog mig in på en gång.
Ska genast kolla du det finns flera noveller av dig. Om inte är det dags att använder detta tallang mera ;)
 
D

Deleted member 26814

Gäst
JAHA!!!! Så var det dax för ett riktigt byxsprängarstånd igen...:p
Gillade storyn riktigt, riktigt mycke.
Bra, Skeda!:):p
 
Toppen