iritation

zim_zum

Ny medlem
Kön
Man
tjenare!
min flickvän ville att jag skulle raka mitt könshår,, för hon tycker det är iriterande när vi har sex. så nu har jag rakat mej, men alltså det kliar ut av helvete och så har det kommit lite utslag där jag har rakat. min fråga är kan man göra för att det ska sluta klia och så att utslagen försvinner?:p


kanske har stavat lite fel men men är lite bakis :D
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
tjena, raka medhårs, inte mothårs... duscha först området du skall raka med varmt vatten och avänd sen en vanlig rakhyvel... det borde motverka kliandet och utslagen. Tyvärr inte så mycket du kan göra nu efter att du rakat.

Originally posted by zim_zum

tjenare!
min flickvän ville att jag skulle raka mitt könshår,, för hon tycker det är iriterande när vi har sex. så nu har jag rakat mej, men alltså det kliar ut av helvete och så har det kommit lite utslag där jag har rakat. min fråga är kan man göra för att det ska sluta klia och så att utslagen försvinner?:p


kanske har stavat lite fel men men är lite bakis :D
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
smörj in efteråt med aftershave (utan sprit, utan parfym), sådant man använder när man rakat sig i ansiktet med. Och det kommer att klia mindre ju mer du rakar dig.. Hoppas du kräver att hon rakar sig också!! ;)
 
Toppen