Ok, håll dig hemma eller bland folk som gillar det, Går du ut o gör saker hamnar du i bästa fall hos polisen. Blottar du dig för ett barn eller nån som inte vill se dig kommer du hamna i ett läge där nån vill "prata" med dig. Du vill garanterat hamna där.Nyinköpt lång regnrock från Jula och med kukringar från Biltema. Blev så bra. Känner mig som en tvättäkta snuskgubbe i skogen![]()
Tack så mycket för upplysningen, det känns tryggt att moralens väktare och det sunda förnuftets röst övervakar detta forumOk, håll dig hemma eller bland folk som gillar det, Går du ut o gör saker hamnar du i bästa fall hos polisen. Blottar du dig för ett barn eller nån som inte vill se dig kommer du hamna i ett läge där nån vill "prata" med dig. Du vill garanterat hamna där.
Skulle inte kalla mig moralens väktare. Men en väktare för att du kan få fantisera om vad du vill, och en väktare för alla som inte vill delta i dina fantasier. Skulle du bara träffa mig så kanske det bara blir ord, om du lyssnar på vad jag säger. Hade jag ett barn med dig hade du landat och vaknat på sjukhus. Hade du gjort det framför mig tjej tvivlar jag på att du överlevt. Jag ger dig bara upplysningar om hur jag och andra ser på din speciella "fetisch". Ta det för vad det är, goda råd, mina fantasier är inte "bättre" än dina. Men går du ut i "världen" med dina regnkläder och försöker göra en sexgrej av det kommer många reagera negativt. På ett sätt du inte verkar fatta. Det handlar inte om moral. det handlar om: häng med de få som tänder på din grej. Ge fan i oss andra, vi kommer inte reagera bra på den stereotypen du representerar.Tack så mycket för upplysningen, det känns tryggt att moralens väktare och det sunda förnuftets röst övervakar detta forum![]()
Jag ber så mycket om ursäkt.Skulle inte kalla mig moralens väktare. Men en väktare för att du kan få fantisera om vad du vill, och en väktare för alla som inte vill delta i dina fantasier. Skulle du bara träffa mig så kanske det bara blir ord, om du lyssnar på vad jag säger. Hade jag ett barn med dig hade du landat och vaknat på sjukhus. Hade du gjort det framför mig tjej tvivlar jag på att du överlevt. Jag ger dig bara upplysningar om hur jag och andra ser på din speciella "fetisch". Ta det för vad det är, goda råd, mina fantasier är inte "bättre" än dina. Men går du ut i "världen" med dina regnkläder och försöker göra en sexgrej av det kommer många reagera negativt. På ett sätt du inte verkar fatta. Det handlar inte om moral. det handlar om: häng med de få som tänder på din grej. Ge fan i oss andra, vi kommer inte reagera bra på den stereotypen du representerar.
Är du på allvar dum? Varför skall jag sova bättre på natten för det? Jag säger vad jag tycker. Du behöver inte be om ursäkt för nåt. Bara acceptera att kommer du i närheten av mig med dina fantasier och har jag mina barn med mig slutar det inte bra för dig. Vad är det med det du inte fattar?Jag ber så mycket om ursäkt.
Hoppas du kan sova bättre om natten nu