kan va falit...

onanimannen

Ny medlem
Kön
Man
jepp. detta ska vara ett seriöst forum. där kåtbockar och mytomaner ska hålla sig borta.

Men en sak jag tänkt på, hur många som är medlemmar i detta forum är det bara ca. 20 procent av dom som skriver. alltså väldgt få som verkligen är aktiva.

80 porcent har skrivet bara 1 till 3 trådar eller inget alls.

alla som har inte har skrivet något eller som bara skrivit 4 trådar och mindre borde tas bort i en stor rensing av meddlemar men det kanske är olagligt och inte går.

Det skulle vara ett steg och ta i rätt rikting!

Då blir detta forumet mer seriöst.


Runka är ett måste!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by mrrunkis

Då kan man börja fundera på man överhuvedtaget ska skriva i detta forumet.

Det klagas på att mytomaner bara förstör forumet men är det ämne som heter pinsamheter.

Och där ska väl bara stå pinsamheter? eller är det någon som kan säga vad som ska egentligen stå där?

Det verkar ju ingen veta!

Där ska man inte diskutera mytomaner och annat som inte hör dit.

Något som aldrig har hänt är väl knappast en pinsamhet eller hur

Suger för pengar
 

galen

Medlem
Kön
Man
men ghaaaa sonpari du vägrar ju förstå är att d har hänt, varför du inte bara kan lita på mig då ja lägger ut detta i avdelningen pinsamheter, (dock med en oseriös titel d måste ja erkänna) men det är väl inte titeln i fråga som vi disskuterar utan d är om denna händelse inträffat lr ej? och sist jag kollade så är jag den jag är och mitt minne fungerade någotsånär bra :) denna händelse inträffade som sagt en tidig morgon (ca 4 5 tiden) (dvs när normalt man börjar bli lättväckt igen) under sommaren. pga att jag inte vill riskera att någon skulle känna tjejen i fråga och kanske tycka till om denna situation så har ja utelämnat namn på både henne å mig :) men men nu börjar ja bli less på denna diskution om det har hänt eller ej :) så tro vad ni vill men håll det för er själva ok? sanningen är iaf att detta har hänt mig.

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
galen kanske skulle öva lite "rättstavning"!!
falit=farligt...hällsa=hälsa...durshen/dushen=duschen...ja=jag...naturlitvis=naturligtvis...högjudat=högjutt om det nu är ett ord..fräsha=fräscha..
 

Mr_Fredde

Ny medlem
Kön
Man
... jag får väl bara lägga till att jag tror på dig... det har hänt!
(ps jag kan bara nu säga till alla som komer att läsa mina trådar att jag tror att folk som retar sig på stavning kommer få något att göra) *mohaaaaaaaaaaa* <-- galet skratt
det värsta jag skälv har varit med om när det gäller syskon va när min företättas syrra kom hem till "oss" och satte sig framför daton och på pekade att det fanns en naken bild som skrivbord (det va jag som hadde glömt att ta bort naken bilden på min föredetta)
väre saker har hänt mig... men endå lite pinsamt
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by onanimannen

jepp. detta ska vara ett seriöst forum. där kåtbockar och mytomaner ska hålla sig borta.

Men en sak jag tänkt på, hur många som är medlemmar i detta forum är det bara ca. 20 procent av dom som skriver. alltså väldgt få som verkligen är aktiva.

80 porcent har skrivet bara 1 till 3 trådar eller inget alls.

alla som har inte har skrivet något eller som bara skrivit 4 trådar och mindre borde tas bort i en stor rensing av meddlemar men det kanske är olagligt och inte går.

Det skulle vara ett steg och ta i rätt rikting!

Då blir detta forumet mer seriöst.


Runka är ett måste!


Vad menar du med att kåtbockar ska hålla sig borta? Det är väl det som många här inne anser sig vara och tycker att livet går ut på att vara kåt och ha sex? Jag är definitivt en kåtbock, innebär det att jag inte borde vara här i detta "seriösa" forumet menar du?



---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Det här måste ju vara den pinsammaste tråden på hela forumet just nu. Tycker inte alls det låter som en otrolig historia, varför skulle den vara osann för? För att han skriver som en kratta eller? Tycker det finns rätt många fler historier här som verkar långt mer osanna. Sen måste jag hålla med den som skrev att det är för mycket kåtbockar och mytomaner här (Lolliboy: med kåtbockar menar jag inte folk som är kåta utan folk som är kåta och inte har vett att skriva och posta i rätt trådar/forum). Sluta kom med osakliga, orelevanta inlägg. Det finns ju en hel avdelning för kontakter t.ex. så sluta posta "jag vill se fitta på msn öhh"-inlägg på diskussionavdelningar. Osv osv osv...
 

Mr_Fredde

Ny medlem
Kön
Man
'"jag vill se fitta på msn öhh"-inlägg på diskussionavdelningar. Osv osv osv...' //tuvalu

... varför se den på msn när den värkliga varan är så mycket vakrare... fast måste tiläga att dom ser rätt anulunda ut från person till person... och då har jag endå inte sett så många.. så kanse inte har tyngnden av erfarenhet bakom mig...
men härlig att det finns så gott om små barn här på forumet
;)

Nice! Får man klämma?
 

Ragge45

Medlem
Kön
Man
det är ju konstigt att man inte kan stava bättre när man är 20 resp.23år!! hur i h-e har ni kunnat klara er i skolan??
 

Merreman

Ny medlem
Kön
Man
Oavsett om det skulle råka vara sannt eller ej, så tycker jag att vi kan enas om att det är riktigt uselt skrivet. Om det är någon som är avtändande så är det just dåligt framförd svenska i skrift.[^]
 
Toppen