Killar & killar...Tjejer & tjer... Varför?

Jumjum

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag har en liten fråga, men ingen undran igentligen. *L*S*.

Varför tycker de flesta killar till procenten, att två killar inte kan vara tillsamans i sängen, men det är helt Okay med att två tjejer kan vara tillsamans i sängen?, de båda paren är ju homosexeuella.

Många säger att det är äckligare då två killar knullar med varand, dels pga att killarna knullar varand i analen,,, "kan ju andvända kondom".

Men lika så är det väll med tjer, jag menar, dom slickar varand i slidan och i analöppningen, % inte andvänder dom kondom på tungan inte *L*S*... [:eek:)]

smekaren

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
enkelt
eftersom de som säger det är hetro så tycker man ju att kvinnokroppen är vackrare.
Personligen tycker jag kvinnorkroppar är jävligt mycket snyggare än killars så 2 tjejer är väldigt mycket attraktivare än 2 killar.
på nått sätt känns det som om det 2 tjejer gör är sensuellare på nått sätt jag menar 2 svettiga killar som bankar på varandra osv hehe.
nu har jag väl inte riktigt nått emot vad 2 killar gör i sängkammaren men det är inget jag vill se, 2 tjejer däremot det skulle jag gärna titta på.
Sedan vet jag inte riktigt men på nått sätt tycker jag det verkar som om det blivit någon form av mode på tjejernas sida att vara bisexuell.
Tjejer har alltid kunnat gosa med varandra hetro/bi eller homo men men.

och vad gäller kondom på tungan så finns det faktiskt speciella skydd för den formen av oralsex som skyddar mot herpes osv osv.

men i det stora hela tror jag 2 tjejer är vackrare att se än 2 killar och det tror jag väldigt många kan hålla med mig om bland annat massor av hetro tjejer

Toppen