Kille som undrar?

friendly

Medlem
Kön
Man
Hej!
Ni tjejer borde ju kunna hjälpa mig.
Finns det någon parfym som möjligen luktar häst. tycker om doften men har inget i stallen och göra vågar inte heller gå dit. (skäms om nån ser mig). (Töntigt jag vet).
Det enda jag kan njuta av än så länge är en gammal ryktborste som jag tog i ett stall.

Go glad
 

Jimpus

Ny medlem
Kön
Man
Det är lungt, jag kan plocka en hästskit åt dej!
Nej men seriöst fan stall är väl inget att skämmas över att vara i fan, det är ju bara att säga att man är där i "spaningssyfte" om nån frågar, för det är ett riktigt bra ställe att spana på ju!

Fan ryck upp dej lite, svälj fegheten och våga gå dit! Du lär knappast förlora nått på det, bara vinna... Om du inte råkar bli nedtrampad av en häst eller så men det är ju eventuellt bara bra då tjejerna kommer ta väl hand om dej!

Lev livet kort, men hårt!
 

friendly

Medlem
Kön
Man
Ja Jag skulle göra vad som hällst för en hästskit. vart e du ifrån då. Jag sitter med min lilla ryktborste men den börjar sluta lukta snart.
Hade jag fått som jag velat så önskar jag att en dörr på en transport eller en sadelkammare gick i baklås och att jag fick sitta där ett bra tag innan någon hittar mig, vet inte vad det e med lukten den e bara så uphetsande..
Tack jimpus för att du svarade

Go glad
 

friendly

Medlem
Kön
Man
Jag tror detta väktes när jag var 15 år och min kusin och hennes kompis stängde in mig i en transport och lämna mig där ett bra tag.
Helt omöjligt att ta sig ut ju, Där satt jag ock luktade

Go glad
 

Jimpus

Ny medlem
Kön
Man
Du behöver inte tacka för att jag svara, det är lungt! Men har du funderat nått över att gå till stallet då? Det vore väl det bästa eller, tyvärr har jag inte tillgång till varesej stall eller häst så nån hästskit har jag inte, annars hade jag postat ett paket till dej hehe!
Jag är från Örebro-trakten och dom enda hästar jag tar hand om *dom är rätt många* är hästarna i motorer på bussar och lastbilar då jag jobbar som Lastbilsmekaniker.


Lev livet kort, men hårt!
 

friendly

Medlem
Kön
Man
åhh så gott! nu har jag skaffat mig ett par ridbyxor.
vågade oxå mig ut till stallet och hämta en ryktborste samt några hästskitar så nu är byxorna insmörjda så gott de luktar...
nu kan jag ta på mig dom och bara bli störtkåt

Go glad
 
Toppen