Kinky sex?

stilig

Medlem
Kön
Man
Vad har ni haft för kinky sex egentligen? Vad för snuskiga saker brukar ni göra eller vad har varit med om?

Offentligt? Förbjudet? Kiss?

Berätta.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har testat atm live en gång. Det är i min värld rätt förnedrande och jag skulle aldrig tvinga någon till det. I det här fallet så dök hon på själv och när jag påpekade att pålen precis varit i hennes rumpa så tittade hon upp, log och sa: "Försent", sen sög hon in hela kuken igen ända till roten. Hon gick igång rätt rejält på det.

Slicka stjärt tycker jag är vaniljsex :)

I övrigt så är jag ju rätt svag för kisslekar :p
 

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Senast jag hade sex gick det ganska hett/hårt till. Jag dominerade, på gränsen till förnedrande (OBS, på hennes begäran). Mycket smisk, dirty talk och väldigt hård påsättning. Kom av att knulla henne analt, drog ut och sprutade henne över ansikte/mun, sedan sög hon mig. I kåtruset var det ingen av oss som brydde sig om att kuken varit där den varit.

Jag är inte så bekväm med sådant i vanliga fall, men då blev jag fruktansvärt kåt av det, antagligen eftersom hon gillade det. Win, win antar jag.:)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har just satt på min sambo :) HAN hävdar att det är kinky... och att jag därmed är kinky. Det tycker inte jag. Jag gillar ju att bli påsatt av honom - å på det sättet - så varför skulle inte han? ;)

Jodå älskling, du borde heta "litekinkytjej" :)
Haha, du glömde berätta att du innan hade haft din tunga djupt inne i stjärten på mig :p
PUSS!
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Knullade min tjej riktigt skönt idag och efter att ha tömt en duktigt stor sats i henne dök jag ner och slickade henne (nåt som jag inte brukar göra efter jag har kommit i henne), hon krampar alltid otroligt mycket när hon kommer, så när hon kom hårt några minuter senare sprutade hon mitt ansikte/mun med sina safter och min sats blandat! Riktigt coolt! var tvungen att knulla henne en gång till efter det :p
 

Maccloud

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag och mitt ex svarade på en kontaktannons och träffade en äldre herre(69år) som ville titta på och fota oss i olika ställningar när vi hade sex utomhus,,vi träffades ute i skogen och redan från start så bestämde han vad hon och jag skulle göra, efter ett tag så var även hans händer med och smekte och kände på och i oss båda, och som avslutning så stod han och jag och runkade framför min tjej som stod på knä framför oss och vi sprutade ber henne helt,, vi träffades flera gånger efter det på olika ställen och hans fru var med och lekte ett par gånger och dom totaldominerade mig och min tjej på olika sätt,,,
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Är ju ett wet fan. Har flera gånger fått bestämma över en kvinna var, när och hur hon får kissa. Som belöning blir hon knullad i slutet av dagen. En trevlig lek för den som vågar.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kanske inte speciellt kinky men det absolut skönaste med en ex.
Var en grov vibrerande dildo i hennes mus, efter ett tag när safterna började rinna till tryckte jag in kuken ovan på dildon.
Den trånga känslan och vibrationen gjorde att det gick väldigt fort för oss båda och ofta samtidigt..
 
Toppen