Knipa i hop benen

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När jag får orgasm så brukar jag alltid knipa ihop med benen, undrar vad det beror på, och precis när jag är påväg att komma så blir jag en aning skakig i benen, hur är det för er andra?

G

Guest

Gäst
Jag blir med jätteskakig i benen precis före.... När orgasmen kommer går det inte att hålla benen stilla....

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
ehh .. har jag missat nåt :sleep::sleep:
Har inga skakiga ben före, under el. efter orgasm. Lite knäsvag efter ibland ja, men oftast ligger man ju en stund till så det hinner gå över.
brukar däremot spänna ben & underliv går upp lite i brygga (om jag ligger på rygg)

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
ehh .. har jag missat nåt :sleep::sleep:
Har inga skakiga ben före, under el. efter orgasm. Lite knäsvag efter ibland ja, men oftast ligger man ju en stund till så det hinner gå över.
brukar däremot spänna ben & underliv går upp lite i brygga (om jag ligger på rygg)

Tror inte du har missat nåt Snippan, skulle bara vara lite kul att kanske veta var det beror på.

TheRudeBoy

Ny medlem
Kön
Man
En konstig detalj som jag märkt är att när jag fått några orgasmer och är på väg att komma igen så vill mina ben sträcka ut sig och spänna sig i ytterläget genom hela orgasmen. Och detta bara efter kanske säg 3 orgasmer, annart inte. Förklara DET om det går..

GRÖNE

Ny medlem
Kön
Man
Precis när jag skall till att explodera så vill mina tår böja på sig och jag krampar med fötterna :oops:

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
När det går för mig så får jag som kramper, det rycker i kroppen... Du kanske kniper med benen för att det förstärker känslan, gör det ännu skönare precis när du får orgasm?

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag får känslan att vilja spänna häcken och hela bäckenpartiet när det går för mig. Det känns som om sprutet kommer bli starkare om jag gör det, men så blir det aldrig. Tvärtom. Det är när jag kämpar emot reflexen att spänna bäckenpartiet och bara låta sperman flöda som orgasm känslan ofta blir intensivare och sprutet bättre.

prinzessan

Medlem
Ålder
41
Kön
Kvinna
När det går för mig så får jag som kramper, det rycker i kroppen... Du kanske kniper med benen för att det förstärker känslan, gör det ännu skönare precis när du får orgasm?

tror de ligger nått i de du säger där.Så är de nog för mej iaf!

prinzessan

Medlem
Ålder
41
Kön
Kvinna
Så det ser ut att vara ganska vanligt att man kniper ihop eller spänner benen.

ja det ser ut som de.;)
det är ju oxå så att för tjejer iaf är de lättare att komma om man spänner rumpan å benen.
Jag har oxå läst någonstanns att när man spänner sej så,så kommer det ännu mer blod i klittan så därför är de skönare.kan nog funka likadant på killar med tror jag.

Toppen