knulla ngn. som sover.

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Detta kanske är lite udda men jag skulle vilja knulla en tjej som sover asså INTE att jag vill våldta ngn. stackare utan kanske komma överens med henne att man får knulla henne när hon fylle sover eller att hon kunde ta sömnpiller. Vore även grymmt skönt att vakna av att bli riden av en varm blöt fitta. [|)]:p
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Att vakna så är fantastiskt. Och det händer att jag vaknar och tar min kvinna som halvsover (fast bara kort - det brukar inte dröja så länge innan hon vaknar :)) Sedan brukar vi somna om ganska bra efteråt. Det enda man är lite orolig för är att det kan bli små bäbisar av det med lite otur.
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
ja har knullat min flickvän när hon sov... d va spännande... man fick ta d lugnt för att inte väcka henne... ja berättade d sen.. hon tyckte d va kul... sen har ja oxå vaknat av att min flickvän satte sig å red mej.. d va riktigt najs... bättre uppvakning har jag inte haft...
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Bra att hon tyckte det var kul, det kan snedtända rejält om hon sover och du säger på morgonen "Förresten älskling så knullade jag dig inatt". Jag brukar försöka hallvväcka min käresta åtminstone så att hon kan säga nej om hon inte vill.
 

Bloody Mary

Ny medlem
Kön
Man
G-mannen: Äsch, det tar ju typ 9 månader inom dom bäbisarna kommer så det är nog lugnt :) Inget du behöver bekymra dig om idag *skrattar*
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Bloody Mary

G-mannen: Äsch, det tar ju typ 9 månader inom dom bäbisarna kommer så det är nog lugnt :) Inget du behöver bekymra dig om idag *skrattar*

Hmm... Känner att jag håller på att bli lite off topic, men jag tror man kan köpa bäbisar på ICA med snabbleverans (eller har jag missat något med blommor och bin)? ;)
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Hehe, läs min novell "Medan du sover". Det är allt jag har att säga... ;)

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
har precis gjort det... gött:p
Originally posted by Frk. Stygg

Hehe, läs min novell "Medan du sover". Det är allt jag har att säga... ;)

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
;)



sperma, smaken du aldrig glömmer
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
fattar bara inte hur man skall kunna penetrera sin flicvänn när hon sover utan att hon vaknar??
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
hon ska sova riktigt djupt o helst ska man ha haft sex innan så hon redan e våt å så
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Jag har fått höra att jag är för tjurig medans jag sover för att uppskatta att min flickvän stimulerar mig.. det krävs att jag vaknar till ordentligt.
Mycket synd för jag uppskattar verkligen att vakna på det viset, men man kan väl inte få allt antar jag.

Jag undrar, använder ni glidmedel eller något när ni ska penetrera era sovande möer?
Och hur lyckas ni fullborda det utan att väcka dem? [:0]


-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 
Toppen