Knullat med flera samma dag?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Är det någon av er som knullat med flera olika samma dag? Jag menar inte flera på samma gång utan flera efter varandra och inte vid samma tillfälle. Visste de om det?

Jag är nyfiken - en trevlig fantasi är att min kvinna kommer hem med en annan mans sperma rinnande ur fittan eller att hon böjer sig fram för att suga av mig och känner en annan kvinnas doft från mitt kön. Har inte gjort det (ännu - får väl se om det blir). Någon som kan berätta hur det var?
 
Kön
Man
Hm, kanske inte riktigt så, men jag hade en kk-tjej som gjort slut med sin kille. När vi låg på hennes soffa och jag tog henne bakifrån ringde killen. Enligt henne hörde han inte vad vi höll på med...
 
Kön
Kvinna
Hehe, jo det här hänt mig med. Att jag blivit tagen bakifrån medans jag svart/pratat i telefonen. Min kompis i telefonen tyckte mest att jag lät trött, var inte förren jag berättade det långt senare som hon fattade vad jag höll på med den kvällen :p

On topic, Jag har faktiskt knullat flera på en dag. Hade ett "öppet" förhållande tidigare, vi tillät varandra att knulla runt litegrann så länge vi berättade det. Knullade min kille på morgonen och sedan mitt KK senare på dagen. Ja, jag har varit en slampa...
 
G

Guest

Gäst
Hrm.. samma dygn iaf, under en midsommarhelg för många år sen. Första tjejen efter midnatt första kvällen och en annan tidigt nästa kväll.

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Något ni skulle vilja göra igen? Tanken tänder mig - erkänns villigt :)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Maree

Hehe, jo det här hänt mig med. Att jag blivit tagen bakifrån medans jag svart/pratat i telefonen. Min kompis i telefonen tyckte mest att jag lät trött, var inte förren jag berättade det långt senare som hon fattade vad jag höll på med den kvällen :p

On topic, Jag har faktiskt knullat flera på en dag. Hade ett "öppet" förhållande tidigare, vi tillät varandra att knulla runt litegrann så länge vi berättade det. Knullade min kille på morgonen och sedan mitt KK senare på dagen. Ja, jag har varit en slampa...

Du får väl vara min favoritslampa här på forumet då ;). Jag har också knullat medan jag pratat i telefon. Det blir väldigt lätt ett ganska frånvarande samtal...

För att återgå till on topic: Var det en extra krydda? Funkade det bra eller blev någon svartsjuk eller sårad?
 

hot_rod

Ny medlem
Kön
Man
Vid ett tillfälle för några år sedan knullade jag med tre olika tjejer under en 24 timmarsperiod. På kvällen en f d arbetskollega som jag hamnde i säng med redan några dagar tidigare på midsommarafton. Hon var för övrigt en riktig ryggklösare, och det var konstigt att ingen av de andra märkte nåt, i alla fall inget som de kommenterade På morgonen efter åkte jag in till Malmö där jag skulle träffa en före detta flickvän som hastigast innan flyget till Stockholm. Vi kunde inte hålla oss ifrån varandra speciellt länge - snabbis på köksbänken till grannarnas förtjusning. Väl i Hufvudstaden hem till min tajta, småbröstade och finlemmade dåvarande kk... Ah, vilket dygn! Ingen av de tre visste om varandra.


/Just your average horny little devil
 

sudda

Ny medlem
Kön
Man
mm på en fest inte så bra men man hade drukit lite för mycket tror jag ingen bortförklaring men så är det då blev det 4 det var ¨på en hel dag
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det har väl hänt nångång..! men det e ju ingenting man e stolt över eftersom det inneburit otrohet varje gång.. vilket jag e emot! men men det var under tonåren, när lilla huvudet fick bestämma för mycket!

Men minnena blir så där härligt pulserande rosenröda:
En av gångerna var att jag var hos en tjejkompis medans min egen flickvän jobbade, tjejkompisen skulle extra knäcka & jobba natten, hon var ensam hemma i sina föräldrar stora hus.
Vi gick en låång runda & snackade.. vi kom överens att ta en fika & ett het bad när vi kom hem...

När vi kröp ner i det stora karet med het vatten & massor av skum fanns det en 'lite' elektrisk spänning i rummet..
satt skavföttes men snart hade hon flyttat över till min sida.
Det var ju såå trångt, vi hade redan innan låtit händerna 'massera' varandras kroppar, men bar på oskyldiga ställen.. men när hon kröp över började vi kyssas lite smått & mina händer smekte över hennes smala härliga vältränade kropp, kramade försiktigt hennes små & toppiga bröst, masserade brösten & hon stönade så gott... hon kysste mig mer krävande, rullade sakt hennes hårda bröstvårta mellan tummen & pekfingret, samtidigt andra handen smög över hennes mage, ner mot hennes lår...
det var trångt i karet men skönt!


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

chosan1980

Ny medlem
Kön
Man
En kompis på natten, flickvännen på dagen och avsugen av exet på kvällen. Exet visste att jag knullat tjejen samma dag.
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
japp...
vaknade hos en kk på morgonen, vi hade sex...
gick sen ut på krigen på kvällen, träffade mitt x, han tog mig bakifrån i en park...
träffade sen när jag skulle hem en kille som var intresserad av, följde med honom hem..

och ingen otrohet inblandad...bara massa sex :)
eller..jo,om sanningen ska fram så hade mitt x flickvän, men jag var ju inte otrogen :)

götet rules!!
 
Toppen