Knullragg?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Kåtslampiga onanissor, glada runkare, en fråga till er:

Tänt eller släckt? Pryd eller slyna? Kram eller smisk? i stjärten eller inte? Ibland ÄR det för många frågor.. Det viktiga är nog olika för alla. Vet inte om er andra, men tänkte höra... När jag har träffat mina tjejer har vi alltid haft kul. Jag har roligt, dom har roligt. Bra för alla, bra för hela den civiliserade världen.

Vad är viktigt hos en partner? Vad tycker du?? Både som knullragg och mer seriöst? Själv gillar jag humor... (och sköna rumpor) ;)
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Glimten i ögat, självsäkerhet och en riktigt sensuell nacke, som inte döljs av håret. Höll en gång på att kyssa en okänd tjej i nacken på väg ner för rulltrappan [B)]
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tror jag har nämnt det innan.
trygghet
värme
ömhet
medkänsla

Av dem är just trygghet det viktigaste, att man kan erbjuda mig någonting som gör att jag känner att allting står på stadig mark. Känner jag att jag vet att jag är säker och att jag kan vara mig själv och släppa loss, så kan jag också ge mer av mig själv, vilket borde vara det som min partner vill ha.

Sedan skulle jag ljuga om jag påstod att en snygg rumpa inte fick mig att titta efter den, men det är för mig, sekundärt. När kärleken kommer brakande spelar utseendet mycket liten roll, det lärde jag mig när jag träffade min man. Det finns inga preferenser kring utseende hos mig, det är bara bonus.
 
Toppen