Komma snabbt?

berra

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan, jag är oskuld och när jag runkar så ibland så kommer jag jättesnabbt, tar typ 1 min eller nått och det är liksom när jag runkar, vet inte hur det är när man har sex om det går fortare då eller om det går "segare"...

:oops: mvh Berra
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Kan bara svara av egen erfarenhet, men om du skuter snabbt när du runkar så skuter du änndå snabbare vid sex. Det är bara övning som hjälper.
 

Mannen

Medlem
Kön
Man
Det beror sig helt på vem man är med och hur kåt man är. Har man runkat dagen innan så tar det naturligtvis lite längre tid innan man kommer än om man hållt upp nån dag.
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Tror det är väldigt mycket som spelar in och omständigheterna vid respektive tillfälle avgör hur snabbt man kommer. Håller nog med om att om man kommer snabbt när man runkar går det ännu snabbare när man har sex. Pröva att försöka dra ut på det hela och hålla tillbaka. Avbryt vänta ett tag och börja om. Övning ger färdighet.. ;)
 
G

Guest

Gäst
Talar om egen erfarenhet...
Det va väldigt jobbigt för mig i början!! Jag kunde runka
typ tio minuter innan sex och ändå blev det bara två juck o ett suck!
Men som sagt, övning ger färdighet!
Nu kan jag hålla på till fan kommer och hämtar mig :)

<det vita kisset kommer stötvis>
 

Loverboy

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med! Ibland kan det bli en snabbis i duschen , ibland lite längre. Men oftast kan man hålla på längre och runka än knulla. Kanske för att det sista är mer upphetsande.
 

anon

Ny medlem
Kön
Man
Mitt tips till Berra, avsätt tid för onanera, om du bor hemma gör de när du är säker på att du får vara ifred en timme eller så. Som någon tidigare skrev på forumet, när man flyttar hemifrån så får man ju onekligen en trevligt frihetskänsla att göra vad man vill, när man vill.
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
det blir ju helt klart bättre med lite övning, sen kan jag rekommendera att knulla 3-5ggr på raken(efter första knullet kan man hålla på längre), eller runka 30-60min före knullet


hallå alla brudar
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Knulla fem gånger på raken kräver en jävla potens. Har inget problem med min, men efter två samlag är jag jävligt slutknullad. Dessutom är såsen typ helt slut.
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
måste vila sig lite lätt mellan gångerna men nog klarar jag 5ggr på en 8 timmars period
vore intressant med en undersökning av detta ämne

hallå alla brudar
 

G_Spot

Ny medlem
Kön
Man
För mig varierar det när jag har sex, ibland kommer jag efter fem minuter och ibland kan jag hålla på flera timmar.
Runk är mer "consistant", cirka två-tre minuter om jag inte tar det lugnt och drar ut på det.
Har alltid varit så.

För det nya ämnet: En gång blev det sju gånger på fem timmar, då kom jag sex av gångerna, men fick ge upp den sjunde.
Krävdes en viss vilotid mellan gångerna iofs.

Går igång på vackra ögon och blyghet
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Under en natt har jag haft sex max tre gånger, men då var tredje gången mest för att hon ville. Kuken ville inte riktigt bli så hård som den brukar.

Har runkat tre gånger på ett dygn också, men jag tycker det blir så mycket sämre tredje gången att det liksom inte är värt det.
 
Toppen