Kuken krymper 3 cm av Covid-19 -- vaccinera er nu för f_n

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
  • Covid infection can cause vascular damage in erectile tissue and the victim's doctors said his condition was likely permanent as a result of the virus
Detta kan man idag läsa i den ansedda tidskriften Daily Mails nätupplaga.

Som om det inte vore nog med att den krymper, man kan även få erektil dysfunktion av Covid-19.
"A study published in the World Journal of Men's Health by University of Miami Miller School of Medicine showed widespread endothelial cell dysfunction from Covid-19 infection can contribute to significant ED."

https://i.dailymail.co.uk/1s/2022/0...niversity_of_Miami_Mil-a-12_1642078627555.jpg
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
  • Covid infection can cause vascular damage in erectile tissue and the victim's doctors said his condition was likely permanent as a result of the virus
Detta kan man idag läsa i den ansedda tidskriften Daily Mails nätupplaga.

Som om det inte vore nog med att den krymper, man kan även få erektil dysfunktion av Covid-19.
"A study published in the World Journal of Men's Health by University of Miami Miller School of Medicine showed widespread endothelial cell dysfunction from Covid-19 infection can contribute to significant ED."

https://i.dailymail.co.uk/1s/2022/0...niversity_of_Miami_Mil-a-12_1642078627555.jpg
Ett bra skäl till att vaccinera sig likväl som att man är rädd om sig själv och sin omgivning. Sitter hemma i covid. Inte särskilt dålig. Förmodligen tack vare tre doser! Så förihelvete..ni som inte "hunnit" gå nu till hälsocentralen å dra igång era doser!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja ta vaccinet för er egen skull och alla andras. En bekant till mig i skiten förra året. Vältränad, ingen som helst sjukdomsbild. Jobbade som brandman och spelade hockey på elitnivå som yngre.

Insjuknade först i lätta symtom, pratade med honom då och allt lät ändå ok. 2 veckor senare var han död.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min fru hade skiten (rent ut sagt) för knappt ett år sedan, jag märkte knappt av det, hon blev jättedålig, vi var inte vaccinerade då, var för unga, gjorde det i somras, får tredje dosen om en månad ungefär.
 
Last edited:

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hade inte ämnet vart så allvarligt hade jag inte haft något emot mindre sak.

Men vi vill leva normalt nu. Se till att vaccinera er nu.

Vi behöver inte den här skiten. Vi behöver varandra, men med risk att bli sjuka så går det inte.

Sen kan man spekulera och kritisera hur skiten har uppkommit och sen hanteras hur mycket som helst.

Bevis och det ser ni själva att vaccinera sig är vägen ut.

Manya
 
Toppen